|
441 | Normalno | Včasih | Napaka | Označi > Odstrani (vse) | Zaprto | | |
Vidko | simpleshopddamijan | 06.02.2018 | 08.02.2018 |
Opis poročila
Označi > Odstrani (vse) v "Produktih" in "Stranke" ne deluje. Javlja napako in vse je zamaknjeno. Naprimer pri "Produktih" pod "Opis" nimamo kaj označevati, pri "Ročni vnos cene" ali "Lastni naziv" pa bi bilo potrebno, a ni možnosti. |
|
446 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri produktih | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 09.02.2018 | 11.02.2018 |
Opis poročila
Ne vem ravno, če smo se pri odpravljanju napake FS#439 prav razumeli?
Želel sem povedati kar predstavljam na priloženi fotografiji v_28.jpg:
- v nastavitvah imamo potrjeno "Omogoči izpis opisa produkta".
- v "Produktih imamo pod "Opis" zavedeno pač neko opombo, ki bi se naj izpisala na računu.
- na računi nam tega tudi po posodobitvi ne izpiše?
Če si prav razlagam, bi pri vnosu produkta na račun to shranjeno opombo v "Prodikti" morali videti tudi v okencu za opombo (v_29.jpg)
Kot smo že pisali v FS#323 , pa bi se nam to moralo obratno vpisati tudi v "produkte" če z kljukico označimo "prikaži neuporabljene produkte" |
|
479 | Normalno | Včasih | Vprašanje / Preverba | Napačno številčenje računov pri odpiranju nove blagajne | Zaprto | | |
Vidko | | 03.11.2018 | 25.12.2018 |
Opis poročila
Ob zapiranju stare in odpiranju nove blagajne prihaja do napačnega številčenja računov.
Ne začne številčiti z 1 ampak nadaljuje z naslednjo številko računa iz prejšnje blagajne. |
|
547 | Normalno | Včasih | Napaka | Opisa postavke ne sprinta na računu kreiranem iz ponudb ... | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 12.07.2019 | 21.08.2019 |
Opis poročila
Pri kreiranju ponudbe zraven naziva vnesemo opis postavke. Opis produkta tako ali tako ne moremo vnesti, ker pišemo v prazno. Ko kasneje kreiramo račun iz te ponudbe nam tega opisa postavke sploh ne sprinta. Če ga hočemo imeti na računu, spet jovo na novo vnašamo opis postavke. Dvojno delo in še na vse je treba paziti. Kot da bi pisali račun ročno, kot v starih časih.
Glede teh opisov postavke in opisov produktov pa je tako ali tako zmešnjava že od nekdaj in je ne znamo pošlihtati. Samo poglejmo malo za nazaj. Na hitro preverjeno smo o težavah pri opombah in opisih začeli govoriti pri ID#323 in to davnega 28.2.2017. Ni kaj smo ažurni, kot sem to že večkrat omenil. In ta neizpis opisa postavke izhaja ravno iz teh težav, ker se ne shranijo v našo bazo produktov. |
|
529 | Normalno | Vedno | Napaka | Nadgradnja - Storno dobavnice | Dodeljeno (ponovno) | 2 | |
Vidko | ddamijan | 16.04.2019 | 29.04.2019 |
Opis poročila
Pa smo le dočakali premik glede dobavnice na naše zelje FS#16 z dne 13.1.2016 in FS#314 z dne 4.1.2017 a še vedno ne v popolnosti.
Pri kreiranju dobavnice nam vedno dobavnico zavede kot plačano z gotovino, torej manjka možnost izbire načina plačila. Ker če jo kreiramo in izberemo da nam kreira tudi račun je ta vedno kot gotovinski, kar pa običajno ni pravilo. Torej je obvezno dodati še način plačila pri kreiranju dobavnice.
Na tiskani dobavnici nam ne izpiše Naročila (torej številke naročilnice, ki smo jo vnesli ob kreiranju dobavnice) kar je v veliko primerih potrebno z zahtevo prevzemnika.
Pri zavihku "Pregled dobavnic" pa je pomankljivost:
- Manjka predogled dokumenta, kot smo to že pisali za ostale dokumente v FS#488 .
- Manjka nam še vedno, za kar prosimo že nekaj časa UREJANJE DOBAVNICE.
- Priporočljivo bi bilo tudi dodati USTVARI KOPIJO s predpogojem, da jo lahko kasneje uredimo ali preuredimo.
- Pri možnosti stornacije dobavnice, pa pogrešam RAZLOG STORNACIJE kot je to izpeljano pri računu (izbira več možnosti) in pri tisku tega prevzetega razloga stornacije nam vedno izpiše v novi vrstici, kar je edina izjema (vsi ostali podatki so izpisani v isti vrstici). Torej razlog stornacije je vedno Storno dobavnice. in ga ni možno spreminjati. |
|
461 | Normalno | Vedno | Napaka | Printanje opisa artikla na računu POS | Čakam na stranko | 1 | |
Vidko | ddamijan | 14.03.2018 | 20.07.2018 |
Opis poročila
Pred kratkim ste se ukvarjali z zadevo FS#439 , ki je govorila glede opisa artikla. Sedaj to deluje lepo, le ena težava se še pojavlja in sicer opisa shranjenega v produktih ali pa tudi ob samem vnosu artikla v Blagajni ZnD ne sprinta na POS računu. Na A4 računu printa, na POS računu pa ne. |
|
324 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Predogled A4; Predogled POS | Razvoj | | |
Vidko | | 05.03.2017 | 29.04.2019 |
Opis poročila
Pri "Dokumenti / Pregledu računov" je uporabna možnost desnega miškinega klika in kasneje izbira "Predogled A4" ali "Predogled POS"
A se da tale "Predogled A4" ali "Predogled POS" dodati še pri ostalih pregledih dokumentov "Pregled predračunov, ponudb, dobropisov, dobavnic, ... |
|
57 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Vnosno okno in kategorije produktov | Nepotrjeno | 1 | |
Vidko | | 03.02.2016 | 03.02.2016 |
Opis poročila
Pri vnosnem oknu "Vnos računa A4" ;"Vnos računa A4 storitev"; "Vnos predračuna"; "Vnos dobavnice" bi mogoče bilo smiselno dodati še kategorije produktov, za lažje iskanje, kot je to pri "Vnos računa Znd" (v_2) |
|
300 | Normalno | Vedno | Napaka | Vnos računa / predračuna / dobavnice A4 | Zaprto | | |
Vidko | | 20.10.2016 | 02.01.2017 |
Opis poročila
Ko kreiramo podatke A4 se pojavljajo problemi in bi nekatere stvari bilo dobro dodelati.
Že omenjeno v prejšnjih poročilih
- pri izbiri produkta bi bil zelo priporočljiv dvoklik na sam artikel.
- poenotiti bi bilo potrebeno vnos artiklov z spreminjanjem postavk in tistih, ki imamo nastavljene, da so fiksne (ko vnašamo se nam včasih odpre okno za spremembo postvak, včasih se nam direktno vpiše kar v dokument in če točno ne vemo kateri artikel je fiksen nam vnese kar količino 1. Pa spet brisanje vnešenih, ponovni vnos po drugem postopku. Dajmo to nekako poenotit)
Nove težave
- ko sam artikel uredimo (naziv, cena, količina) ga vnesemo v postavke računa in tu se pojavi problem, če smo naredili kakšno napako. Ne moremo več popravljati naziva, cene, skratka nič več. Postavko lahko samo zbrišemo in spet vnesemo na novo. To žal ni najbolje, časovno zamudno, ....
- v kolikor kasneje predračun, ko je že ustvarjen hočemo popravljati je zadeva zopet ista. Stranka se odloči, da bo določen artikel imela v večji količini ali pač kakšna sprememba in moramo zopet staro postavko brisati, ustvarjati novo, skratka zamudno.
A se da to morda urediti tako ali pač na kak podoben način, da kliknemo v vrstico produkta in se nam omogoči, da lahko v določeni celici napako popravimo. Jasno, da na primer, ko je račun zaključen z zaključkom, da to ni več mogoče. Pri predračunih, dobavnicah pa bi bilo to zaželjeno.
|
|
489 | Normalno | Vedno | Napaka | Prikaz plačano/neplačano in vezava plačil na izvorni do... | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Opis poročila
Ob izbiri kljukic plačano, ne plačano pri pregledu predračunov, dobavnic in morda še kje zadeva ne deluje, kot bi moralo.
Za dobavnice velja, da če izberemo "Plačano + faktorirano" se ne zgodi nič. Če izberemo "Označi kot fakturirano" nam ponudi datum, ki nam označi da je dobavnica plačana, kar ni saj, je samo fakturirana in še ne plačana. Moralo bi biti obratno in bi nam ta datum moralo ponuditi pri "Plačano + faktorirano". Ko kasneje izbiramo s kljukicami Prikaži plačane, Prikaže neplačane zadeva ne kaže pravilno.
Pri predračunih se dogaja isto in morda še kje?
Vse zadeve okrog plačil, pa bi morale biti avtomatsko vezane na sam račun, ki je bil izdan iz določenega dokumenta. Torej ko ustvarimo iz ponudbe, dobavnice, predračuna ali kateregakoli dokumenta račun in ta račun kasneje označimo kot plačan, bi se pogojno moral vezni dokument označiti kot plačan. To je edino pravilno in avtomatsko nezmotljivo. |
|
490 | Normalno | Vedno | Napaka | Označitev ponudbe kot plačano | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Opis poročila
Kako označiti določeno ponudbo da je plačana, zaključena?
Po mojem ni variante, razen da jo označimo kot plačano preden izdamo račun za to ponudbo ??? |
|
400 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | A4 ponudba -> A4/POS račun | Dodeljeno | | |
Vidko | ddamijan | 08.01.2018 | 20.01.2018 |
Opis poročila
Ali je možno, da se, ko iz ponudbe izpisujemo račun, doda možnost da se le ta izpiše tudi na pos tiskalniku. Sedaj lahko ustvarimo račun A4 in se nam izpiše na A4. Kasneje, ga sicer preko Pregleda računov lahko tiskamo na pos, a je to že kopija 1.
To bi prišlo v poštev, ko nekomu damo ponudbo in kasneje plača z gotovino in mi damo pos izpis. Predlagam, da se nekako doda še možnost izpisa preko pos tiskalnika, pa naj bo to "Ustvari račun pos" ali kakšna druga izbira za pos izpis in gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo je sicer že sedaj možno, če ne izbiramo druge vrste plačila (TRR ali kartice), le izpis na pos bi bil dobrodošel. |