Simple Shop

  • Status Zaprto
  • Končano
    100%
  • Tip sporočila Vprašanje / Preverba
  • Kategorija SShop
  • Dodeljeno Vsem
  • Operacijski sistem Windows 10
  • Pogostost Vedno
  • Prednost Normalno
  • Verzija programa 4.5.7.844
  • Do verzije Nedoločeno
  • Do datuma Nedoločeno
  • oddani glasovi
  • Zasebno
Dodano k projektu: Simple Shop
Poročilo kreiral Vidko - 02.10.2017
Zadnje urejanje root - 14.12.2017

FS#339 - Izbira nove stranke oziroma vnašanje nove stranke

V " FS#317  - Vnašanje nove stranke" smo pisali takole

Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".

Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.

Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.

A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje.

Odgovor je bil:

Z verzijo 4.3.6.762 se je omenjena zadeva odpravila in dogradila.

Ne vem če se je tu kaj podrlo ali se slabo spomnik kaj smo odpravili za boljše delovanje? Mislim da je to delovalo OK. Zdaj je postopek spet daljši in moramo iskane pogoje spet pisati 2 x. A lahko preverimo zadevo?

Zaprl uporabnik  root
14.12.2017 09:03
Razlog:  Ni napaka
Dodatni komentar:  Ni napake - potrebno samo vklopiti nastavitev (odgovor v zadnjem sporočilu).
Admin
root komentiral dne 04.12.2017 23:26

Preverite status - če je vaša napaka še aktualna z v5.0

Admin
root komentiral dne 14.12.2017 09:02

Mislim, da je problem, da nimate vklopljene nastavitve za "omogoči dodajanje nove stranke".

Ta nastavitev je malo bolj zagonetena - tako da se je vklopi preko forme Blagajna ZnD -> nastavitve forme in potem poglejte "nastavitev.png", ter nato "rezultat.png".

V bodoče pozor. Prvo napišite katero formo uporabljate, sicer je nemogoče raziskati vaš problem.

Vidko komentiral dne 14.12.2017 10:30

Sedaj po posodobitni z v5.0 deluje.

Se pa opravičujem za pomanjkljive rezlage.

Nalaganje...

Na voljo bližnjice na tipkovnici

Seznam poročil

Podrobnosti opravila

Urejanje opravila