- Status Zaprto
- Končano
- Tip sporočila Napaka
- Kategorija SShop
- Dodeljeno Vsem
- Operacijski sistem Windows 10
- Pogostost Vedno
- Prednost Normalno
- Verzija programa 3.7.0.101
- Do verzije Nedoločeno
-
Do datuma
Nedoločeno
-
oddani glasovi
1
- Vidko (19.04.2016)
- Zasebno
Dodano k projektu: Simple Shop
Poročilo kreiral RobertSShop - 18.04.2016
Zadnje urejanje ddamijan - 30.04.2016
Poročilo kreiral RobertSShop - 18.04.2016
Zadnje urejanje ddamijan - 30.04.2016
FS#103 - Računi→Pregled računov
Funkcija Status: Prikaži plačane, Prikaži neplačane račune ne deluje.
Nalaganje...
Na voljo bližnjice na tipkovnici
- Alt + ⇧ Shift + l Prijava / Odjava
- Alt + ⇧ Shift + a Dodaj novo poročilo
- Alt + ⇧ Shift + m Moja iskanja
- Alt + ⇧ Shift + t Iskanje po ID oznaki
Seznam poročil
- o Odpri izbrano poročilo
- j Premakne kurzor dol
- k Premakne kurzor gor
Podrobnosti opravila
- n Naslednje poročilo
- p Prejšnje poročilo
- Alt + ⇧ Shift + e ↵ Enter Uredi poročilo
- Alt + ⇧ Shift + w prični slediti
- Alt + ⇧ Shift + y Zapri poročilo
Urejanje opravila
- Alt + ⇧ Shift + s Shrani opravilo
Ja prikaz res ne deluje. Na to sem opozarjal že pred uvedbo tega "Simple Shop BT" na info (8.1.2016), a ni bilo odziva.
Tudi tale "Simple Shop BT" je po mojem mnenju namenjen samo nam uporabnikom, ker se v zadnjem času nič več ne rešuje napak. Če pa pišeš mail na info, pa tako ali tako ni odziva. Čakam namreč še vedno na odgovore iz obdobja 8.1., 4.2. in 9.4., pa verjetno bo še treba počakati.
Podpora zadnje čase močno, močno peša!!!
Vse težave skrbno pregledujemo, ne glede na odziv. Napake se rešujejo, nekatere hitreje, nekatere napake potrebujejo svoj čas za odpravo.
Verjamem, da težave skrbno preglejujete in jih na nek način tudi rešujete in da je vsako napako treba proučit in jo šele kasneje pravilno rešit. Tu se popolnoma strinjam z vami.
Ampak prosim razumite tudi nas. Ko postavimo kako vprašanje tu na BT nas enostavno zavrnete, da to ni napaka programa. Ko pišemo na info, čakamo na odgovor tudi po tri mesece, pa ga ne dobimo. Ko pišemo račune, zaradi napak programa tudi mi posledično delamo zakonske napake, ker pač te programske napake nekako moramo zaobiti, da lahko napišemo račun. Ko pa pride inšpektor, pa je vse na naših plečih, ko se moramo nekako izgovarjati zakaj smo neko stvar tako nepravilno naredili, pa mu težko obrazložimo, da v programu ni odpravljena napaka in drugače ne gre. Naprimer, zakaj smo račun popravljali? Ker pač program ni dodelil pravega sklica, ker v zbirniku ne moremo pravilno stornirati postavke, ker so pač težave poznane, ker ...
Program je dober in verjemite, da je tudi z našo pomočjo, ko opozarjamo na napake, lahko še boljši, nam in vam v prid. Samo za božjo voljo, prisluhnite in predvsem upoštevajte nas malo, saj vam je posredno verjetno to tudi cilj in vsaj zraven ostalega tudi delni zaslužek.
Pa se opravičujem, če stvar res ne sodi sem, samo prosim ne odgovorite mi " Napaka ni povezana z programsko opremo Simple Shop." Vsaj povejte nam kje lahko take stvari napišemo, povprašamo in na njih dobimo vsaj kak kratek odgovor?