Simple Shop

  • Status Zaprto
  • Končano
    100%
  • Tip sporočila Napaka
  • Kategorija SShop
  • Dodeljeno Vsem
  • Operacijski sistem Windows XP
  • Pogostost Vedno
  • Prednost Normalno
  • Verzija programa 3.7.0.101
  • Do verzije Nedoločeno
  • Do datuma Nedoločeno
  • oddani glasovi
  • Zasebno
Dodano k projektu: Simple Shop
Poročilo kreiral Vidko - 11.04.2016
Zadnje urejanje ddamijan - 01.05.2016

FS#101 - Storno iz Zbirnika - urejanje zbirnika

Pri kreiranju zbirnika se pojavi težava ob stornaciji. Ko postavko dodamo v zbirnik, ni več variante, da jo popravimo. Edina varianta je da pri Pregledu računov to postavko storniramo. Če to storimo nam pri kreiranju zaključka torej izpisa računa ostale zbirnike doda na račun normalno storniran zbirnik pa nam doda samo v negativnem (torej nam stornirani zbirnik odšteje na račinu in ga ne postavi v vrednost 0)

To ni dobro. Če dodamo 1 kos artikla in kasneje ta isti 1 kos storniramo, bi torej morala biti nula. Če že bi moralo biti prvo v "+" dodano in kasneje v "-" storno, ne pa samo "-", ker se račun tako ne ujema. Lahko bi torej dali možnost da se zbirnik popravi ali izbriše, ali pa tak artikel, ki je morda storniran, če že mora biti storniran ni viden na računu, saj stranka ne rabi videti naših napak. Mislim da to ne bi bilo sporno, saj uradno račun sploh še ni bil izdan, dokler zbirnika ne zaključimo. Pač, ne vem kako je to z zakonskega vidika, a zbirnik bi nam nekako moralo biti dovoljeno popravljeti, na kak način že pač?

Zaprl uporabnik  ddamijan
01.05.2016 20:45
Razlog:  Popravljeno
Dodatni komentar:  Napaka pri stornaciji zbirnika je odpravljena (trenutno je stornacija potekala, kot da gre za storno pravega računa in se je ustvaril "negativni" račun, ki stornira original - to pri zbirniku ni potrebno oz. je napačno). Torej v primeru napačnega vnosa postavke za zbirnik (oz. "računa" s tipom plačila zbirnik), se naj le ta stornira in vnese ponovno.

Nalaganje...

Na voljo bližnjice na tipkovnici

Seznam poročil

Podrobnosti opravila

Urejanje opravila