Simple Shop

  • Status Zaprto
  • Končano
    100%
  • Tip sporočila Vprašanje / Preverba
  • Kategorija SShop
  • Dodeljeno Vsem
  • Operacijski sistem Windows 10
  • Pogostost Vedno
  • Prednost Normalno
  • Verzija programa 5.1.1.447
  • Do verzije Nedoločeno
  • Do datuma Nedoločeno
  • oddani glasovi
  • Zasebno
Dodano k projektu: Simple Shop
Poročilo kreiral Vidko - 19.01.2018
Zadnje urejanje root - 22.01.2018

FS#411 - Simple Shop BT

Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?

Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano.

Zaprl uporabnik  root
22.01.2018 12:14
Razlog:  Ni napaka
Dodatni komentar:  /
Admin
root komentiral dne 22.01.2018 12:14

Žal to ni napaka ampak je stvar procesa razvoja BT portala, ki pa ni vse odvisno od nas - se zadeve popravljajo... Je pa to že dlje časa znana težava...

Kar se tiče "nevidnih" opravil pa je zadeva taka - da obstajajo opravila, ki so glede podatkov občutljiva - lahko da gre za plačniško storitev ali pa so notri razvidni podatki ki niso za javnost, tako da tukaj ne gre pričakovati nobenih sprememb.

Nalaganje...

Na voljo bližnjice na tipkovnici

Seznam poročil

Podrobnosti opravila

Urejanje opravila