|
64 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | Inf.izračun | Nepotrjeno | 2 | |
strikar | | 10.02.2016 | 14.12.2017 |
Task Description
Ali je možno dodati pri Skladišče/Informativna zaloga/informativni izračun blaga (sl.1) še tiste dve kljukice kot pri Računi/Informativni izračun (sl.2),da bi pokazalo tudi storitve,kajti jaz sem si gotove produkte,ki imajo PAKET vnesel pod storitev in jih sedaj na tem mestu ne morem spremljat. |
|
400 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | A4 ponudba -> A4/POS račun | Dodeljeno | | |
Vidko | ddamijan | 08.01.2018 | 20.01.2018 |
Task Description
Ali je možno, da se, ko iz ponudbe izpisujemo račun, doda možnost da se le ta izpiše tudi na pos tiskalniku. Sedaj lahko ustvarimo račun A4 in se nam izpiše na A4. Kasneje, ga sicer preko Pregleda računov lahko tiskamo na pos, a je to že kopija 1.
To bi prišlo v poštev, ko nekomu damo ponudbo in kasneje plača z gotovino in mi damo pos izpis. Predlagam, da se nekako doda še možnost izpisa preko pos tiskalnika, pa naj bo to "Ustvari račun pos" ali kakšna druga izbira za pos izpis in gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo je sicer že sedaj možno, če ne izbiramo druge vrste plačila (TRR ali kartice), le izpis na pos bi bil dobrodošel. |
|
529 | Very Low | Critical | Napaka | Nadgradnja - Storno dobavnice | Dodeljeno (ponovno) | 2 | |
Vidko | ddamijan | 16.04.2019 | 29.04.2019 |
Task Description
Pa smo le dočakali premik glede dobavnice na naše zelje FS#16 z dne 13.1.2016 in FS#314 z dne 4.1.2017 a še vedno ne v popolnosti.
Pri kreiranju dobavnice nam vedno dobavnico zavede kot plačano z gotovino, torej manjka možnost izbire načina plačila. Ker če jo kreiramo in izberemo da nam kreira tudi račun je ta vedno kot gotovinski, kar pa običajno ni pravilo. Torej je obvezno dodati še način plačila pri kreiranju dobavnice.
Na tiskani dobavnici nam ne izpiše Naročila (torej številke naročilnice, ki smo jo vnesli ob kreiranju dobavnice) kar je v veliko primerih potrebno z zahtevo prevzemnika.
Pri zavihku "Pregled dobavnic" pa je pomankljivost:
- Manjka predogled dokumenta, kot smo to že pisali za ostale dokumente v FS#488 .
- Manjka nam še vedno, za kar prosimo že nekaj časa UREJANJE DOBAVNICE.
- Priporočljivo bi bilo tudi dodati USTVARI KOPIJO s predpogojem, da jo lahko kasneje uredimo ali preuredimo.
- Pri možnosti stornacije dobavnice, pa pogrešam RAZLOG STORNACIJE kot je to izpeljano pri računu (izbira več možnosti) in pri tisku tega prevzetega razloga stornacije nam vedno izpiše v novi vrstici, kar je edina izjema (vsi ostali podatki so izpisani v isti vrstici). Torej razlog stornacije je vedno Storno dobavnice. in ga ni možno spreminjati. |
|
461 | Very Low | Critical | Napaka | Printanje opisa artikla na računu POS | Čakam na stranko | 1 | |
Vidko | ddamijan | 14.03.2018 | 20.07.2018 |
Task Description
Pred kratkim ste se ukvarjali z zadevo FS#439 , ki je govorila glede opisa artikla. Sedaj to deluje lepo, le ena težava se še pojavlja in sicer opisa shranjenega v produktih ali pa tudi ob samem vnosu artikla v Blagajni ZnD ne sprinta na POS računu. Na A4 računu printa, na POS računu pa ne. |
|
92 | Very Low | Critical | Razvoj | spustni seznam - Koda namena | Dodeljeno | 1 | |
RobertSShop | simpleshop | 21.03.2016 | 28.05.2016 |
Task Description
Dodati bi bilo dobro spustni seznam za izbor kode namena, da ni potrebno popravljati le te v nastavitvah. Dodan primer iz ujp e-racun. |
|
33 | Very Low | Critical | Razvoj | OBRAZEC ZA VNOS ARTIKLOV | Nepotrjeno | | |
Ucefarin | | 18.01.2016 | 25.12.2018 |
Task Description
Potrebuje se obrazec za vnos osnovnih podatkov naročnika in artiklov, iz katerega se lahko podatke uvozi direktno v program,... |
|
324 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | Predogled A4; Predogled POS | Razvoj | | |
Vidko | | 05.03.2017 | 29.04.2019 |
Task Description
Pri "Dokumenti / Pregledu računov" je uporabna možnost desnega miškinega klika in kasneje izbira "Predogled A4" ali "Predogled POS"
A se da tale "Predogled A4" ali "Predogled POS" dodati še pri ostalih pregledih dokumentov "Pregled predračunov, ponudb, dobropisov, dobavnic, ... |
|
302 | Very Low | Critical | Razvoj | NADZOR PROMETA NA DALJAVO | Čakam na stranko | | |
Ucefarin | root | 17.11.2016 | 05.01.2017 |
Task Description
Zadnje čase imam vse več povpraševanj o nadzoru prometa na daljavo. Stranke želijo spremljati dogajanje na blagajni na daljavo,..
Lp |
|
328 | Very Low | Medium | Prošnja (razvoj) | Izpis delnega računa, popust | Dodeljeno | | |
arset | ddamijan | 21.06.2017 | 27.07.2017 |
Task Description
Strake imajo velikokrat željo izpis delnega računa ali prenos del artiklov na drugo mesto strežbe - mizo.
In dajanje skupnega popusta na računu oz. z enim gumbom na vse artikle isti % popusta. |
|
62 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | Produkti _ izbira/vrivanje pozicije novega dodanega pro... | Nepotrjeno | 1 | |
jo | | 05.02.2016 | 08.02.2016 |
Task Description
Predlagam, da enako kot je možno izbirati pozicijo novega dodanega produkta (Vrstni red ZnD), omogočite spreminjanje (ID-ja) in s tem POZICIJE novega produkta v sami tabeli Produkti. Običajno je potreba: Vrstni red ZnD = ID Torej, če bi za nov dodan produkt vnesel nek že obstoječ ID, bi se ta postavil na to mesto, stari obstoječi (in za njim vsi ostali) pa bi se premaknil za eno mesto navzdol (ID+1). Sedaj nov dodan produkt dobi zadnji ID (pri meni = 411) in se po izbiri _ Vrstni red ZnD = 77 v tabeli Produkti pozicionira na neželeno mesto za produktom z ID = 141, s tem da ohrani dobljeni ID = 411, kar je zelo omejena in pogojno uporabna logika (razvrščanje po 141 = 411) in dejansko napaka. Če je to spreminjanje ID-ja neizvedljivo, bi bila rešitev aktivacija (KLJUKICA za Vklop/Izklop) stalnega razvrščanja po kodi - z uporabo/dodeljevanjem govorečih kod bi stalno držali svoj želeni vrstni red produktov. lp, jo |
|
75 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | IZPIS PO SKUPINI | Nepotrjeno | | |
strikar | | 17.02.2016 | 26.03.2016 |
Task Description
Pri dnevnem zaključku izpiše tudi po skupinah.Sem mnenja da bi moral izpisat po kategorijah produktov in ne po barvah produktov
kot je sedaj
|
|
279 | Very Low | High | Prošnja (razvoj) | Pri stornaciji zbirnika se stornira račun, namesto zbir... | Nepotrjeno | | |
bongo | | 06.05.2016 | 07.05.2016 |
Task Description
Ko delaš zbirnik ima le-ta svojo številko (recimo zbirnik 5) in ko iz tega zbirnika narediš račun to nastane recimo račun št.15
Če ta zbirnik storniraš, simple shop uporabi ID od računov za stornacijo in tudi kaže med storniranimi računi, čeprav to še ni račun.
Predlog: Zbirnik bi moral imeti svoje stornacije in to se nebi smelo kazati med računi. |
|
71 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | A4 izpisi _ izpis PE v internih dokumentih | Čakam na stranko | | |
jo | ddamijan | 15.02.2016 | 04.11.2016 |
Task Description
V internih dokumentih npr. (Informativni izračun, Blagajniški dnevnik...) potrebujem,
da se v glavi dokumenta poleg izpisa podjetja izpisuje tudi PE - poslovna enota...
Enako je verjetno smiselno še za kakšen drugi dokument, prosim preverite. |
|
20 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | PREGLEDNIK | Nepotrjeno | | |
| | 14.01.2016 | 14.01.2016 |
Task Description
Ali je možno dodatI samo še kolonno ZALOGa pri inf.izračun blaga izpis na POS 80mm,če je mogoče ali pa izpustite kolono ID (priloga izpis na POS tiskalnik)saj ta ne pove nič In ali je možen kakšen izpis nabavljenih artiklov po prejemnih listih za obdobje kakor je prodaja urejena. Hvala za razumevanje!Lep dan še naprej! |
|
57 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | Vnosno okno in kategorije produktov | Nepotrjeno | 1 | |
Vidko | | 03.02.2016 | 03.02.2016 |
Task Description
Pri vnosnem oknu "Vnos računa A4" ;"Vnos računa A4 storitev"; "Vnos predračuna"; "Vnos dobavnice" bi mogoče bilo smiselno dodati še kategorije produktov, za lažje iskanje, kot je to pri "Vnos računa Znd" (v_2) |
|
61 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | Urejanje produkta _ premikanje med produkti znotraj okn... | Nepotrjeno | | |
jo | | 04.02.2016 | 04.02.2016 |
Task Description
Generalni predlog: Premikanje med produkti preko smernih gumbov Nazaj / Naprej brez da bi zapirali okno "Urejanje produkta" Enaka funkcija bi bila zelo uporabna na vseh podobnih oknih, npr. Podrobnosti računa, Blagajna, Podrobnosti prevzema artiklov... |
|
72 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | A4 izpisi _ odmik izpisa v internih dokumentih | Nepotrjeno | | |
jo | | 15.02.2016 | 15.02.2016 |
Task Description
V internih dokumentih npr. (Informativni izračun, Blagajniški dnevnik...) je izpis privzeto postavljen na sam rob v zgornji levi kot.
Lahko omogočite nastavljanje odmikov, ali pa privzeto nastavite odmik 5 mm (okvir)?
Enako je verjetno smiselno še za kakšen drugi dokument, prosim preverite. |
|
82 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | CSV uvoz produktov _ aktivacija zaloge | Nepotrjeno | | |
jo | | 25.02.2016 | 25.02.2016 |
Task Description
V začetku leta/dela z SShop sem preko CSV-ja uvozil 400+ produktov z začetnim stanjem zaloge. Problem je, ker se vnešena zaloga ne upošteva pri vodenju zaloge, ampak samo prevzemi preko Skladišče/Prevzemi artiklov. Torej, da bo to stanje upoštevano, moram narediti Novo prevzemnico - katera pa ne omogoča množičnega uvoza z csv. Da grem to sedaj delat še 1x ročno, mi je malo tako-tako - zakaj dvojno delo?
Predlagam:
1. aktivacija (Produkti) vnešene zaloge z npr. dodajanjem stolpca v tabeli Produkti: Upoštevaj začetno zalogo (stolpec z 0/1), in/ali
2. možnost množičnega uvoza (CSV) v Prevzem artiklov...
... |
|
284 | Very Low | Medium | Prošnja (razvoj) | popusti | Nepotrjeno | | |
andreja | | 26.05.2016 | 26.05.2016 |
Task Description
Ali bi bilo mogoče v pogledu blagajna ZnD uvesti možnost, da se višina popusta vpisuje tudi nominalno in ne samo v %, kot je bilo to mogoče v Vnosu računov ZnD (ta pogled na žalost sedaj deluje prepočasi)? Pride večkrat prav, sploh v času razprodaj, če ni artiklu nastavljen privzeti popust, je v večini primerov lažje odtipkati nominalni popust kot pa najprej računati procente. |
|
309 | Very Low | Critical | Razvoj | stranka:Zavezanec za DDV:DA-kuverta | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 29.11.2016 |
Task Description
Status DDV, bi bilo bolje narediti tako:
- ali pod sestavil,izdal kakor sedaj, vendar vsaj eno vrstico vmes prazno, da se loči, da je to podatek od stranke, sedaj izgleda, kakor, da je to izdajateljev DDV status
- še boljše pod imenom stranke, vendar dve vrstici prazni, da se DDV status ne vidi iz kuverte
|
|
310 | Very Low | Critical | Prošnja (razvoj) | prejeti računi | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 29.11.2016 |
Task Description
Za lažje poslovanje, bi rabili še postavko prejeti računi, kjer bi vpisovali prejete račune z možnostjo vpisa valute plačila, zaznamkom, da je plačano, delno plačano ter prikaz v koledarju. |
|
319 | Very Low | Low | Napaka | Pregled prodaje po artiklih na ekran | Nepotrjeno | | |
strikar | | 11.02.2017 | 11.02.2017 |
Task Description
Kje si je možno pogledat trenutno dnevno prodajo po ARTIKLIH na EKRAN brez izpisa? |
|
327 | Very Low | Low | Prošnja (razvoj) | Avansni račun | Nepotrjeno | | |
dlibnik | | 05.06.2017 | 05.06.2017 |
Task Description
Pozdravljeni
Pri izdaji avansnih računov po prejemu predplačil, imam problem kasneje pri izdaji gotovinskega računa prikazati celoten znesek računa, oziroma ne morem odračunati že plačanega avansa.Kako je to možno izvesti, da bo razvidno in v skladu z zakonom.
hvala, lp
Danilo Libnik |
|
489 | Very Low | Critical | Napaka | Prikaz plačano/neplačano in vezava plačil na izvorni do... | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Task Description
Ob izbiri kljukic plačano, ne plačano pri pregledu predračunov, dobavnic in morda še kje zadeva ne deluje, kot bi moralo.
Za dobavnice velja, da če izberemo "Plačano + faktorirano" se ne zgodi nič. Če izberemo "Označi kot fakturirano" nam ponudi datum, ki nam označi da je dobavnica plačana, kar ni saj, je samo fakturirana in še ne plačana. Moralo bi biti obratno in bi nam ta datum moralo ponuditi pri "Plačano + faktorirano". Ko kasneje izbiramo s kljukicami Prikaži plačane, Prikaže neplačane zadeva ne kaže pravilno.
Pri predračunih se dogaja isto in morda še kje?
Vse zadeve okrog plačil, pa bi morale biti avtomatsko vezane na sam račun, ki je bil izdan iz določenega dokumenta. Torej ko ustvarimo iz ponudbe, dobavnice, predračuna ali kateregakoli dokumenta račun in ta račun kasneje označimo kot plačan, bi se pogojno moral vezni dokument označiti kot plačan. To je edino pravilno in avtomatsko nezmotljivo. |
|
490 | Very Low | Critical | Napaka | Označitev ponudbe kot plačano | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Task Description
Kako označiti določeno ponudbo da je plačana, zaključena?
Po mojem ni variante, razen da jo označimo kot plačano preden izdamo račun za to ponudbo ??? |
|
542 | Very Low | Critical | Razvoj | LOT, serijska številka | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 06.06.2019 | |
|
80 | Very Low | Critical | Razvoj | Pregled predračunov → Pošlji e-pošto | Dodeljeno | | |
RobertSShop | simpleshop | 25.02.2016 | 25.02.2016 | |
|
394 | Very Low | Low | Razvoj | Pregled računov - Opomin | Novo | | |
Ucefarin | ddamijan | 28.12.2017 | 28.12.2017 | |
|
507 | Very Low | Low | Razvoj | Vnos računa A4 - tipi plačil | Dodeljeno | 2 | |
root | ddamijan | 01.03.2019 | 01.03.2019 | |
|
564 | Very Low | Low | Razvoj | Iskalnik (*, ?) | Dodeljeno | 1 | |
root | ddamijan | 22.01.2020 | 22.01.2020 | |