|
310 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | prejeti računi | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 29.11.2016 |
Opis poročila
Za lažje poslovanje, bi rabili še postavko prejeti računi, kjer bi vpisovali prejete račune z možnostjo vpisa valute plačila, zaznamkom, da je plačano, delno plačano ter prikaz v koledarju. |
|
311 | Normalno | Vedno | Razvoj | vnos računa-Naročilo-koledarček | Zaprto | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 03.01.2017 |
Opis poročila
Pri postavki Naročilo, bi bilo za dodati koledarček z datumom, saj pri naročilu (številka naročilnice) vedno tudi pišem datum izdaje naročilnice. Tako je tudi v e-računih UJP portala. |
|
312 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Datum plačila na praznični dan | Zaprto | | |
Vidko | | 02.12.2016 | 11.03.2019 |
Opis poročila
Zasledil sem da nekateri programi upoštevajo rok plačila samo na delovni dan, torej če imamo za določeno stranko nastavljen 20 dnevni rok plačila in nam to pade na soboto, nedeljo ali praznik se datum prestavi na naslednji delovni dan oziroma nas morda na to vsaj opozori.
Če je to smiselno morda tudi za ostale uporabnike bi bilo priporočljivo. |
|
313 | Normalno | Včasih | Napaka | UREJANJE PREDRAČUNA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 06.12.2016 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Pri urejanju predračuna ni mogočeno spreminjanje števila produktov, popusta, in ročnega vnosa novega produkta ali stortve,... |
|
314 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravilo, stornacija dobavnice | Zaprto | | |
Vidko | | 04.01.2017 | 05.05.2019 |
Opis poročila
Stranka kupi artikel, kreiramo dobavnico, jo izpišemo in stranka si v tem primeru premisli:
- namesto enega komada bi imela naprimer 3 / pišemo novo dobavnico še za 2 kosa / delna rešitev, ker zdaj lahko izpišemo račun iz večih dobavnic, bi pa bilo verjetno enostavneje, da dobavnico ponovno odpremi in jo popravimo, dokler še ni izpisan račun?
- drug primer je težji, ko si stranka premisli in ne vzame tega artikla / kaj sedaj. Ne gre dobavnice stornirat, ne popraviti?
- vsak je zmotljiv, izberemo po pomoti napačen naslov, artikel, količino ali kaj podobnega, pa zopet dobavnica ni popravljiva, ne moremo je stornirati, skratka za inšpektorje je to takoj sumljiva zadeva, da hočemo nekaj prekriti, zaloga se podira, ni tako kot bi moralo biti.
Prav tako smo že omenjali tudi druge dokumente, ki jih prav tako me moremo popravljati niti takrat, ko jih še ne zaključimo.
To so napake, ki nas uporabnike ovirajo pri delu in tudi delno silijo v nepravilnosti ne po naši krivdi, saj ne moremo svoje znane napake zaradi programske napake izvesti na pravilen način. Tale BT SimpleShop je dobra zamisel, da lahko povemo svoje težave, le nekatere se predolgo zadržujejo na seznamu. Razumem, da vsako delo zahteva svoje znanje in čas, ampak saj veste, kot uporabniki bi tudi radi prihranili kaj časa in si olajšali delo, zato sporočamo te napake in pobude, da skupaj z vami naredimo dober program za vse.
ps.
o podobni zadevi glede stornacije je na BT bilo pisano že 13.1.2016, torej čakamo na popravek že skoraj leto dni. Se opravičujem, ampak prosim če nas lahko razumete, čeprav zadeva ne sodi v to rubriko.
|
|
315 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Pregled računov, predračunov, ... | Zaprto | | |
Vidko | | 06.01.2017 | 14.03.2017 |
Opis poročila
Predlagam da se pri "Pregled Računov", "Pregled predračinov" in vseh pregledih doda še možnost pregleda tekočega ali poslovnega leta. Pač kakorkoli že ta pregled imenujemo.
Prilagam mojo zamisel v priponki. Ko poslujemo s programom naprimer že več let se nam iste številke računov ponavljajo in ko izberemo vsi računi in iščemo na primer določeno številko računa nam izlista vse račune vseh let, če seveda ročno ne izberemo datumskega obdobja. Torej res je, da če nastavimo ročno datumsko obdobje, nam lista samo to obdobje, a velikokrat rabimo samo zadnje leto in bi bilo zelo poenostavljeno če označimo samo kljukico (ki bila morda lahko bila celo prevzeto odkljukana, odvisno od želje ostalih uporabnikov) in bi imeli hitrejši pregled do zadnjega poslovnega leta.
Predlagam pač, ne vem pa če je to programsko mogoče? (Pri kakih analizah bi bila morda priporočljiva tudi hitra izbira določenega meseca, a to je že luksuz, dovolj za začetek bi bilo že tekoče leto) |
|
316 | Normalno | Vedno | Napaka | Počasno delovanje Prevzem artiklov | Zaprto | | |
GTz | | 01.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri večjem številu produktov v bazi je vpisovanje prevzemnic zelo počasno in zamudno. |
|
317 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Vnašanje nove stranke | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje. |
|
318 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Vnašanje produktov | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri vnašanju produktov se večkrat pojavi, da gre za produkt, ki je skoraj identičen že nekemu vnešenemu produktu.
Da ne bi za nov produkt bilo potrebno vnašati vseh parametrov, bi bilo dobro uvesti morda podvojitev produkta. Torej z desnim klikom na produkt, kot imamo sedaj na primer možnost "Uredi produkt" dodali "Podvoji produkt". Odpre se nam okno z obstoječim produktom, kjer je možnost, da podatke ki se razlikujejo od že obstoječega popravimo in ga shranimo kot nov produkt. S tem bi skrajšali čas vnosa za zelo podobne produkte. |
|
319 | Normalno | Včasih | Napaka | Pregled prodaje po artiklih na ekran | Nepotrjeno | | |
strikar | | 11.02.2017 | 11.02.2017 |
Opis poročila
Kje si je možno pogledat trenutno dnevno prodajo po ARTIKLIH na EKRAN brez izpisa? |
|
321 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravek ponudbe - osveževanje | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri novo dodanih ponudbah, mislim da zadeva ne deluje povsem kot bi morala:
- vnesemo ponudbo (vse ok)
- ko sedaj odpremo pregled ponudb in ponudbo hočemo popraviti, jo lahko popravimo brez težav, jo sprintamo in do tu deluje vse ok.
- ko preverimo vnešeno ponudbo v oknu pregled ponudb nam zadeve ne obnovi (ostaja ster skupen znesek itd). Potreben je ponoven zagon okna pregled ponudb ali vsaj z okencem vsi preklopiti da nam zadevo osveži.
Prav bi bilo da nam to osveži takoj, ker če hočemo oziroma takoj sprintamo še eno kopijo brez da osvežimo nam sprinta nepopravljeno ponudbo. |
|
322 | Normalno | Včasih | Napaka | Označi vse, Odznači vse | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 28.02.2017 | 08.03.2017 |
Opis poročila
Pri "Produktih" funkcija "Označi vse", "Odznači vse" deluje z zamikom. Ko kliknemo "Ročni vnos cene" in potem "Označi ali Odznači" nam to izvede v naslednji koloni, v tem primeru "Lastni naziv" in to potem pri vseh zamika naprej. Pri "uporaba serijske številke" pa sploh ne deluje.
Morda šekje drugje ista napaka. |
|
323 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri postavki | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri "Blagajna ZnD" je bila dodana možnost "Vnos opombe". Tu mi nekako manjka opcija, da opombo izpišemo v novi vrstici. (morda bi bilo dobro nekje v splošnih nastavitvah uvesti, da nam, če želimo opombo vedno izpisuje v novi vrstici, ali prevzeto, da izpisuje v novi vrstici in po izbiri to izklopimo) Bi pa bilo priporočljivo da tole opombo lahko vnesemo že v oknu "Ročni vnos" da kasneje ne klikamo še enkrat na postavko.
Pri "Vnos računa A4" to isto opcijo imenujemo "opis" ko dvokliknemo na vnešeno postavko. A gre tu za isto zadevo, za isto opombo ali opis? Če gre za isto bi lahko bil poenoten naziv.
Kasneje pri pregledu "Produkti" se nam ta opomba ali opis nikjer ne vpiše v bazo za kasnejše vpoglede. Sicer pri "Produkti" imamo kolono "Opis". A gre tu za isto postavko? Lahko bi se ta opomba ali opis, kateri je pač pravi naziv in če gre za isto postavko, shranila v bazo "Produkti" oziroma kontra. Če shranimo v "Produkti" ta "Opis" trajno za določen produkt, a se nam izpiše vedno ko uporabimo ta produkt pri izpisu računa? To so kombinacije, ki bi jih bilo morda dobro povezati. |
|
324 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Predogled A4; Predogled POS | Razvoj | | |
Vidko | | 05.03.2017 | 29.04.2019 |
Opis poročila
Pri "Dokumenti / Pregledu računov" je uporabna možnost desnega miškinega klika in kasneje izbira "Predogled A4" ali "Predogled POS"
A se da tale "Predogled A4" ali "Predogled POS" dodati še pri ostalih pregledih dokumentov "Pregled predračunov, ponudb, dobropisov, dobavnic, ... |
|
326 | Normalno | Vedno | Napaka | Napaka pri spremembi barve produkta | Zaprto | 1 | |
arset | | 31.05.2017 | 31.05.2017 |
Opis poročila
Pri zadnji posodbitvi verziji 4.5.1.547 se ne da več spreminjati- nastavljati barve produktov
|
|
327 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Avansni račun | Nepotrjeno | | |
dlibnik | | 05.06.2017 | 05.06.2017 |
Opis poročila
Pozdravljeni
Pri izdaji avansnih računov po prejemu predplačil, imam problem kasneje pri izdaji gotovinskega računa prikazati celoten znesek računa, oziroma ne morem odračunati že plačanega avansa.Kako je to možno izvesti, da bo razvidno in v skladu z zakonom.
hvala, lp
Danilo Libnik |
|
330 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | | 18.07.2017 | 19.07.2017 |
Opis poročila
Analitika še vedno ne dela |
|
333 | Normalno | Včasih | Napaka | Izpis računa iz ponudbe - nepravilna številka računa | Zaprto | | |
Vidko | | 26.08.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Ko ustvarimo v programu ponudbo in kasneje iz punudbe ustvarimo A4 račun, program ne določi pravilne številke računu in sicer prvi fiksni del je ok medtem ko številko računa da * (XX-2-* moralo bi na primer biti XX-2-126) Številko zasede, ker naslednji normalni račun je naprimer XXX-2-127. To se dogaja pri ustvarjanju gotovinskega računa iz ponudbe, torej ko odstranimo kljukico iz Kartica in TRR. Kako je pri plačilu s kartico ali na TRR ne vem, ker nisem imel takšnega primera.
Kasneje pri pregledu računov tudi Sklica ne kreira pravilno in povezave na Vezni dokument tudi ni.
Tak račun je davčno potrjen (brez številke ?) in tudi stranki oddan dejansko brez številke (kaj dobavitelj vnese pri svojem knjiženju?)
Dobro bi bilo preveriti tudi kako to deluje ko izpisujemo račun iz Predračuna ali Dobavnice??? |
|
335 | Normalno | Vedno | Napaka | Davčni zavezanec DA ali NE | Zaprto | 2 | |
ljepi | | 01.09.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Ko zelis dodati stranko preko iskalnika pise da stranka ni zevezanec za DDV ko stranko shranis v programu shrani stranko da je zavezanec za DDV. |
|
339 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Izbira nove stranke oziroma vnašanje nove stranke | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 02.10.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
V " FS#317 - Vnašanje nove stranke" smo pisali takole
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje.
Odgovor je bil:
Z verzijo 4.3.6.762 se je omenjena zadeva odpravila in dogradila.
Ne vem če se je tu kaj podrlo ali se slabo spomnik kaj smo odpravili za boljše delovanje? Mislim da je to delovalo OK. Zdaj je postopek spet daljši in moramo iskane pogoje spet pisati 2 x. A lahko preverimo zadevo? |
|
374 | Normalno | Vedno | Napaka | Tiskanje prevzemnice ne deluje. | Zaprto | 2 | |
GTz | | 05.12.2017 | 05.12.2017 |
Opis poročila
Pri tiskanju prevzemnice pride do napake.
|
|
375 | Normalno | Vedno | Napaka | Napaka pri kreiranju računa | Zaprto | 1 | |
GTz | | 05.12.2017 | 06.12.2017 |
Opis poročila
Napaka se pojavi pri kreiranju računa (Vnos računa A4), če se doda material, storitev z ročnim vnosom cene.
|
|
386 | Normalno | Vedno | Napaka | Napaka pri kreiranju A4 dokumentov | Zaprto | 5 | |
Vidko | | 12.12.2017 | 19.12.2017 |
Opis poročila
Pri kreiranju dokumentov A4 (dobavnica, predračun, ponudba, morda še kje) se pojavi napaka pri vnosu 4 mestne cene.
Ko vnesemo artikel naprimer s ceno 1,2345€ in količina naprimer 20 kosov nam preračun in seštevek naredi kot mora (24,69€). Ko pa slučajno ta artilel hočemo popraviti z "Uredi postavko", naj bo to naziv ali kaj drugega, pa nam avtomatsko prevzane dvomestno ceno in sicer 1,23€, kar se v seštevku kasneje razlikuje (24,69€).
Vedno torej moramo paziti, da v primeru urejanja postavke (naprimer naziva ali opombe) papravljamo tudi ceno, v kolikor je 4 mestna. To se dogaja v primeru ročnega vnosa. V primeru, da imamo v "Produktih" vnešeno 4 mestno ceno pa nam že pri osnovnem vnosu upošteva samo 2 mestno. |
|
411 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Simple Shop BT | Zaprto | | |
Vidko | | 19.01.2018 | 22.01.2018 |
Opis poročila
Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?
Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano. |
|
413 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Zbirnik | Zaprto | | |
Vidko | | 26.01.2018 | 30.01.2018 |
Opis poročila
V glavni vrstici menijev ne moremo nikjer najti "Zbirnika"
Če delamo z zbirniki in če ga v bližnjicah nimamo vstavljenega, dejansko ne moramo dostopati do pregleda zbirnikov. Lahko bi ga naprimer dodali pod "Dokumenti" in "Seznam dokumentov" in "Pregled zbirnikov" |
|
414 | Normalno | Včasih | Napaka | Način plačila | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 29.01.2018 | 01.02.2018 | |
|
439 | Normalno | Vedno | Napaka | Opombe za produkte | Zaprto | | |
Vidko | | 06.02.2018 | 08.02.2018 | |
|
440 | Normalno | Včasih | Napaka | Označi > Odstrani (vse) | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 06.02.2018 | 06.02.2018 | |
|
446 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri produktih | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 09.02.2018 | 11.02.2018 | |
|
477 | Normalno | Vedno | Napaka | Noga pri A4 izpisu računa ni natisnjana | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 19.10.2018 | 25.12.2018 | |
|
479 | Normalno | Včasih | Vprašanje / Preverba | Napačno številčenje računov pri odpiranju nove blagajne | Zaprto | | |
Vidko | | 03.11.2018 | 25.12.2018 | |
|
481 | Normalno | Vedno | Napaka | Napake pri izpisu ponudb | Zaprto | | |
Vidko | | 10.11.2018 | 25.12.2018 | |
|
483 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Plačan račun izdan iz zbirnikov | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 | |
|
484 | Normalno | Vedno | Razvoj | Izgled računa izdanega iz zbirnika | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 | |
|
485 | Normalno | Vedno | Napaka | Delno plačilo računa | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 | |
|
486 | Normalno | Vedno | Napaka | Ponudba z gotovinskim plačilom | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 27.12.2018 | |
|
487 | Normalno | Vedno | Napaka | Noga pri A4 izpisu računa ni natisnjana | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 | |
|
488 | Normalno | Vedno | Razvoj | Predogled dokumentov | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 26.12.2018 | 26.04.2019 | |
|
489 | Normalno | Vedno | Napaka | Prikaz plačano/neplačano in vezava plačil na izvorni do... | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 | |
|
490 | Normalno | Vedno | Napaka | Označitev ponudbe kot plačano | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 | |
|
494 | Normalno | Vedno | Napaka | Označi > Odstrani (vse) | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 04.01.2019 | 06.01.2019 | |
|
541 | Normalno | Vedno | Razvoj | Dobavnice - ustvari dobavnico | Zaprto | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 21.08.2019 | |
|
542 | Normalno | Vedno | Razvoj | LOT, serijska številka | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 06.06.2019 | |
|
547 | Normalno | Včasih | Napaka | Opisa postavke ne sprinta na računu kreiranem iz ponudb ... | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 12.07.2019 | 21.08.2019 | |
|
550 | Normalno | Vedno | Napaka | Nedelovanje povezave s FURS - po zagonu računalnika iz ... | Zaprto | | |
Vidko | | 18.07.2019 | 21.08.2019 | |
|
5 | Nizka | Vedno | Napaka | Prevzem artiklov - nova baza | Zaprto | 3 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
614 | Urgentno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Pregled računov - prevetritev CSV izvoz | Zaprto | | |
root | root | 22.04.2021 | 28.04.2021 | |
|
340 | Visoka | Vedno | Napaka | Blagajniški dnevnik - napaka izpisa če ni DDV podatkov | Zaprto | 1 | |
root | simpleshopddamijan | 02.10.2017 | 03.10.2017 | |
|
341 | Visoka | Včasih | Napaka | Produkti - .CSV uvoz (podvojeni vnosi) | Zaprto | 2 | |
root | simpleshopddamijan | 02.10.2017 | 02.10.2017 | |
|
15 | Normalno | Vedno | Napaka | Način učenja | Zaprto | 2 | |
RobertSShop | simpleshop | 13.01.2016 | 12.12.2016 | |