|
339 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Izbira nove stranke oziroma vnašanje nove stranke | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 02.10.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
V " FS#317 - Vnašanje nove stranke" smo pisali takole
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje.
Odgovor je bil:
Z verzijo 4.3.6.762 se je omenjena zadeva odpravila in dogradila.
Ne vem če se je tu kaj podrlo ali se slabo spomnik kaj smo odpravili za boljše delovanje? Mislim da je to delovalo OK. Zdaj je postopek spet daljši in moramo iskane pogoje spet pisati 2 x. A lahko preverimo zadevo? |
|
338 | Nizka | Skoraj nikoli | Napaka | Out of Memory (množično tiskanje računov) | Zaprto | 2 | |
root | simpleshopddamijan | 02.10.2017 | 03.10.2017 |
Opis poročila
-> Pregled računov
-> Označba 7ih računov izmed množico računov
-> Množično tiskanje računov
Ponovimo vajo, vendar tokrat z drugimi računi, nato spet z istimi.
Ko se zapre "Pregled računov" pride do napake z "Out of Memory".
Strojna oprema:
1GB RAM
Intel Atom procesor
SSD disk
Simple Shop:
Mrežna verzija, blagajna 2 |
|
336 | Nizka | Vedno | Napaka | Napaka ob zagonu programa (Culture is not supported) | Zaprto | 3 | |
simpleshop | ddamijan | 06.09.2017 | 07.09.2017 |
Opis poročila
Windows XP (virtual).
Uporabnik javil, da se napaka pojavi ob vsakem zagonu, po izbiri "Ignore" program deluje normalno. |
|
335 | Normalno | Vedno | Napaka | Davčni zavezanec DA ali NE | Zaprto | 2 | |
ljepi | | 01.09.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Ko zelis dodati stranko preko iskalnika pise da stranka ni zevezanec za DDV ko stranko shranis v programu shrani stranko da je zavezanec za DDV. |
|
334 | Urgentno | Vedno | Napaka | Stranke - napačen vnos pri dodajanju preko spletnega re ... | Zaprto | 2 | |
simpleshop | ddamijan | 30.08.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Vse stranke, ki se jih doda preko spletnega iskalnika so v program dodane oz. shranjene kot davčni zavezanec = 1, ne glede na to ali je ali ni davčni zavezanec.
Torej, če stranka ni davčni zavezanec, se preko registra pravilno shrani davčna številka:
Primer:
Iščemo davčno številko: 24688843
Ker je ni v med strankami kliknemo na iskalnik, stranko najdemo.
V samem registru ima stranka pravilno zapisane parametre (true, false).
Potrdimo in shranimo.
Nato vidimo, da ima stranka za davčno številko zapisano brez SI, kar je prav, vendar je podatek Zavezanec za DDV = 1. |
|
333 | Normalno | Včasih | Napaka | Izpis računa iz ponudbe - nepravilna številka računa | Zaprto | | |
Vidko | | 26.08.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Ko ustvarimo v programu ponudbo in kasneje iz punudbe ustvarimo A4 račun, program ne določi pravilne številke računu in sicer prvi fiksni del je ok medtem ko številko računa da * (XX-2-* moralo bi na primer biti XX-2-126) Številko zasede, ker naslednji normalni račun je naprimer XXX-2-127. To se dogaja pri ustvarjanju gotovinskega računa iz ponudbe, torej ko odstranimo kljukico iz Kartica in TRR. Kako je pri plačilu s kartico ali na TRR ne vem, ker nisem imel takšnega primera.
Kasneje pri pregledu računov tudi Sklica ne kreira pravilno in povezave na Vezni dokument tudi ni.
Tak račun je davčno potrjen (brez številke ?) in tudi stranki oddan dejansko brez številke (kaj dobavitelj vnese pri svojem knjiženju?)
Dobro bi bilo preveriti tudi kako to deluje ko izpisujemo račun iz Predračuna ali Dobavnice??? |
|
330 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | | 18.07.2017 | 19.07.2017 |
Opis poročila
Analitika še vedno ne dela |
|
329 | Normalno | Vedno | Napaka | Izpis opombe A4 | Zaprto | | |
arset | ddamijan | 23.06.2017 | 27.06.2017 |
Opis poročila
Pri izpisu računa na A4 se ne izpiše splošna opomba - v POS načinu se izpiše |
|
328 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Izpis delnega računa, popust | Dodeljeno | | |
arset | ddamijan | 21.06.2017 | 27.07.2017 |
Opis poročila
Strake imajo velikokrat željo izpis delnega računa ali prenos del artiklov na drugo mesto strežbe - mizo.
In dajanje skupnega popusta na računu oz. z enim gumbom na vse artikle isti % popusta. |
|
327 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Avansni račun | Nepotrjeno | | |
dlibnik | | 05.06.2017 | 05.06.2017 |
Opis poročila
Pozdravljeni
Pri izdaji avansnih računov po prejemu predplačil, imam problem kasneje pri izdaji gotovinskega računa prikazati celoten znesek računa, oziroma ne morem odračunati že plačanega avansa.Kako je to možno izvesti, da bo razvidno in v skladu z zakonom.
hvala, lp
Danilo Libnik |
|
326 | Normalno | Vedno | Napaka | Napaka pri spremembi barve produkta | Zaprto | 1 | |
arset | | 31.05.2017 | 31.05.2017 |
Opis poročila
Pri zadnji posodbitvi verziji 4.5.1.547 se ne da več spreminjati- nastavljati barve produktov
|
|
325 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravljanje naziva artikla na računu | Zaprto | 5 | |
Vidko | ddamijan | 20.03.2017 | 21.05.2017 |
Opis poročila
Pri Vnosu računa A4 vnesemo zraven vseh podatkov še artikel - naziv in opombo. (slika v_17).
Ko sedaj artikel hočemo popraviti je to možno, popravimo naziv in opombo (slika v_18), račun zaključimo.
Na izpisanem računu se pojavi napaka in sicer popravljen naziv ni upoštevan, opomba pa je ok (slika v_19). Pri pregledu računa je upoštevan nepopravljen naziv (slika v_20), če pa gremo na urejanje računa pa je popravljen naziv (slika v_21), tu nekaj ni ok.
|
|
324 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Predogled A4; Predogled POS | Razvoj | | |
Vidko | | 05.03.2017 | 29.04.2019 |
Opis poročila
Pri "Dokumenti / Pregledu računov" je uporabna možnost desnega miškinega klika in kasneje izbira "Predogled A4" ali "Predogled POS"
A se da tale "Predogled A4" ali "Predogled POS" dodati še pri ostalih pregledih dokumentov "Pregled predračunov, ponudb, dobropisov, dobavnic, ... |
|
323 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri postavki | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri "Blagajna ZnD" je bila dodana možnost "Vnos opombe". Tu mi nekako manjka opcija, da opombo izpišemo v novi vrstici. (morda bi bilo dobro nekje v splošnih nastavitvah uvesti, da nam, če želimo opombo vedno izpisuje v novi vrstici, ali prevzeto, da izpisuje v novi vrstici in po izbiri to izklopimo) Bi pa bilo priporočljivo da tole opombo lahko vnesemo že v oknu "Ročni vnos" da kasneje ne klikamo še enkrat na postavko.
Pri "Vnos računa A4" to isto opcijo imenujemo "opis" ko dvokliknemo na vnešeno postavko. A gre tu za isto zadevo, za isto opombo ali opis? Če gre za isto bi lahko bil poenoten naziv.
Kasneje pri pregledu "Produkti" se nam ta opomba ali opis nikjer ne vpiše v bazo za kasnejše vpoglede. Sicer pri "Produkti" imamo kolono "Opis". A gre tu za isto postavko? Lahko bi se ta opomba ali opis, kateri je pač pravi naziv in če gre za isto postavko, shranila v bazo "Produkti" oziroma kontra. Če shranimo v "Produkti" ta "Opis" trajno za določen produkt, a se nam izpiše vedno ko uporabimo ta produkt pri izpisu računa? To so kombinacije, ki bi jih bilo morda dobro povezati. |
|
322 | Normalno | Včasih | Napaka | Označi vse, Odznači vse | Zaprto | 1 | |
Vidko | | 28.02.2017 | 08.03.2017 |
Opis poročila
Pri "Produktih" funkcija "Označi vse", "Odznači vse" deluje z zamikom. Ko kliknemo "Ročni vnos cene" in potem "Označi ali Odznači" nam to izvede v naslednji koloni, v tem primeru "Lastni naziv" in to potem pri vseh zamika naprej. Pri "uporaba serijske številke" pa sploh ne deluje.
Morda šekje drugje ista napaka. |
|
321 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravek ponudbe - osveževanje | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri novo dodanih ponudbah, mislim da zadeva ne deluje povsem kot bi morala:
- vnesemo ponudbo (vse ok)
- ko sedaj odpremo pregled ponudb in ponudbo hočemo popraviti, jo lahko popravimo brez težav, jo sprintamo in do tu deluje vse ok.
- ko preverimo vnešeno ponudbo v oknu pregled ponudb nam zadeve ne obnovi (ostaja ster skupen znesek itd). Potreben je ponoven zagon okna pregled ponudb ali vsaj z okencem vsi preklopiti da nam zadevo osveži.
Prav bi bilo da nam to osveži takoj, ker če hočemo oziroma takoj sprintamo še eno kopijo brez da osvežimo nam sprinta nepopravljeno ponudbo. |
|
320 | Normalno | Včasih | Napaka | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | rootsimpleshopddamijan | 11.02.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
Analitika artikla ne deluje,oziroma jo moraš čakat in na koncu sporoči napaka ker je preveč vnosov.Če je možno da bi bilo od inventure naprej ali po datumu!
Sedaj išče še prejšnja leta,kar nas pa ne zanima.
|
|
319 | Normalno | Včasih | Napaka | Pregled prodaje po artiklih na ekran | Nepotrjeno | | |
strikar | | 11.02.2017 | 11.02.2017 |
Opis poročila
Kje si je možno pogledat trenutno dnevno prodajo po ARTIKLIH na EKRAN brez izpisa? |
|
318 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Vnašanje produktov | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri vnašanju produktov se večkrat pojavi, da gre za produkt, ki je skoraj identičen že nekemu vnešenemu produktu.
Da ne bi za nov produkt bilo potrebno vnašati vseh parametrov, bi bilo dobro uvesti morda podvojitev produkta. Torej z desnim klikom na produkt, kot imamo sedaj na primer možnost "Uredi produkt" dodali "Podvoji produkt". Odpre se nam okno z obstoječim produktom, kjer je možnost, da podatke ki se razlikujejo od že obstoječega popravimo in ga shranimo kot nov produkt. S tem bi skrajšali čas vnosa za zelo podobne produkte. |
|
317 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Vnašanje nove stranke | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje. |
|
316 | Normalno | Vedno | Napaka | Počasno delovanje Prevzem artiklov | Zaprto | | |
GTz | | 01.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri večjem številu produktov v bazi je vpisovanje prevzemnic zelo počasno in zamudno. |
|
315 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Pregled računov, predračunov, ... | Zaprto | | |
Vidko | | 06.01.2017 | 14.03.2017 |
Opis poročila
Predlagam da se pri "Pregled Računov", "Pregled predračinov" in vseh pregledih doda še možnost pregleda tekočega ali poslovnega leta. Pač kakorkoli že ta pregled imenujemo.
Prilagam mojo zamisel v priponki. Ko poslujemo s programom naprimer že več let se nam iste številke računov ponavljajo in ko izberemo vsi računi in iščemo na primer določeno številko računa nam izlista vse račune vseh let, če seveda ročno ne izberemo datumskega obdobja. Torej res je, da če nastavimo ročno datumsko obdobje, nam lista samo to obdobje, a velikokrat rabimo samo zadnje leto in bi bilo zelo poenostavljeno če označimo samo kljukico (ki bila morda lahko bila celo prevzeto odkljukana, odvisno od želje ostalih uporabnikov) in bi imeli hitrejši pregled do zadnjega poslovnega leta.
Predlagam pač, ne vem pa če je to programsko mogoče? (Pri kakih analizah bi bila morda priporočljiva tudi hitra izbira določenega meseca, a to je že luksuz, dovolj za začetek bi bilo že tekoče leto) |
|
314 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravilo, stornacija dobavnice | Zaprto | | |
Vidko | | 04.01.2017 | 05.05.2019 |
Opis poročila
Stranka kupi artikel, kreiramo dobavnico, jo izpišemo in stranka si v tem primeru premisli:
- namesto enega komada bi imela naprimer 3 / pišemo novo dobavnico še za 2 kosa / delna rešitev, ker zdaj lahko izpišemo račun iz večih dobavnic, bi pa bilo verjetno enostavneje, da dobavnico ponovno odpremi in jo popravimo, dokler še ni izpisan račun?
- drug primer je težji, ko si stranka premisli in ne vzame tega artikla / kaj sedaj. Ne gre dobavnice stornirat, ne popraviti?
- vsak je zmotljiv, izberemo po pomoti napačen naslov, artikel, količino ali kaj podobnega, pa zopet dobavnica ni popravljiva, ne moremo je stornirati, skratka za inšpektorje je to takoj sumljiva zadeva, da hočemo nekaj prekriti, zaloga se podira, ni tako kot bi moralo biti.
Prav tako smo že omenjali tudi druge dokumente, ki jih prav tako me moremo popravljati niti takrat, ko jih še ne zaključimo.
To so napake, ki nas uporabnike ovirajo pri delu in tudi delno silijo v nepravilnosti ne po naši krivdi, saj ne moremo svoje znane napake zaradi programske napake izvesti na pravilen način. Tale BT SimpleShop je dobra zamisel, da lahko povemo svoje težave, le nekatere se predolgo zadržujejo na seznamu. Razumem, da vsako delo zahteva svoje znanje in čas, ampak saj veste, kot uporabniki bi tudi radi prihranili kaj časa in si olajšali delo, zato sporočamo te napake in pobude, da skupaj z vami naredimo dober program za vse.
ps.
o podobni zadevi glede stornacije je na BT bilo pisano že 13.1.2016, torej čakamo na popravek že skoraj leto dni. Se opravičujem, ampak prosim če nas lahko razumete, čeprav zadeva ne sodi v to rubriko.
|
|
313 | Normalno | Včasih | Napaka | UREJANJE PREDRAČUNA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 06.12.2016 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Pri urejanju predračuna ni mogočeno spreminjanje števila produktov, popusta, in ročnega vnosa novega produkta ali stortve,... |
|
312 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Datum plačila na praznični dan | Zaprto | | |
Vidko | | 02.12.2016 | 11.03.2019 |
Opis poročila
Zasledil sem da nekateri programi upoštevajo rok plačila samo na delovni dan, torej če imamo za določeno stranko nastavljen 20 dnevni rok plačila in nam to pade na soboto, nedeljo ali praznik se datum prestavi na naslednji delovni dan oziroma nas morda na to vsaj opozori.
Če je to smiselno morda tudi za ostale uporabnike bi bilo priporočljivo. |
|
311 | Normalno | Vedno | Razvoj | vnos računa-Naročilo-koledarček | Zaprto | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 03.01.2017 | |
|
310 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | prejeti računi | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 29.11.2016 | |
|
309 | Normalno | Vedno | Razvoj | stranka:Zavezanec za DDV:DA-kuverta | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 29.11.2016 | |
|
308 | Normalno | Včasih | Razvoj | POS način, Blagajna ZnD-status FURS | Zaprto | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 02.01.2017 | |
|
307 | Normalno | Vedno | Napaka | popravljanje izdanega računa-spremeni se sklic | Zaprto | | |
RobertSShop | root | 29.11.2016 | 13.01.2017 | |
|
306 | Normalno | Včasih | Napaka | Kategorije produktov | Zaprto | | |
Vidko | | 27.11.2016 | 04.01.2017 | |
|
305 | Normalno | Včasih | Napaka | DVOJNA TARIFA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 27.11.2016 | 02.01.2017 | |
|
304 | Normalno | Vedno | Razvoj | KREIRANJE PONUDBE | Zaprto | | |
Ucefarin | | 27.11.2016 | 27.02.2017 | |
|
303 | Normalno | Vedno | Razvoj | TISKANJE DUPLIKATOV RAČUNA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 17.11.2016 | 02.01.2017 | |
|
302 | Normalno | Vedno | Razvoj | NADZOR PROMETA NA DALJAVO | Čakam na stranko | | |
Ucefarin | root | 17.11.2016 | 05.01.2017 | |
|
301 | Normalno | Vedno | Razvoj | Vnos artiklov v Blagajna ZnD | Zaprto | | |
Vidko | | 20.10.2016 | 20.10.2016 | |
|
300 | Normalno | Vedno | Napaka | Vnos računa / predračuna / dobavnice A4 | Zaprto | | |
Vidko | | 20.10.2016 | 02.01.2017 | |
|
299 | Normalno | Vedno | Razvoj | Kreiranje enega računa iz večih dobavnic | Zaprto | | |
Vidko | | 11.10.2016 | 04.01.2017 | |
|
298 | Normalno | Vedno | Napaka | Izpis dodatnega besedila / A4 izpis - dodatno | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 11.10.2016 | 04.11.2016 | |
|
297 | Normalno | Vedno | Napaka | Sortiranje | Zaprto | | |
Vidko | | 11.10.2016 | 02.11.2016 | |
|
296 | Normalno | Vedno | Razvoj | Iskanje kupcev pri Blagajna Znd | Zaprto | 1 | |
Vidko | simpleshopddamijan | 20.09.2016 | 09.10.2016 | |
|
295 | Normalno | Vedno | Razvoj | Gumbi kategorije | Zaprto | | |
Vidko | simpleshop | 20.09.2016 | 09.10.2016 | |
|
294 | Normalno | Vedno | Napaka | Izpis statusa DDV v POS načinu | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 21.06.2016 | 21.06.2016 | |
|
293 | Normalno | Včasih | Napaka | Datum opravljene storitve preveč v desno | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 20.06.2016 | 21.06.2016 | |
|
292 | Normalno | Včasih | Napaka | Prazen prostor med Količino in Vrednostjo | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 20.06.2016 | 02.11.2016 | |
|
291 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Besedilo pod računom zlomi v dve vrsti | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | simpleshop | 20.06.2016 | 12.12.2016 | |
|
290 | Normalno | Pogosto | Napaka | Gumb "Dodaj" pri "Vnos računa A4" ni aktiven | Zaprto | 1 | |
GTz | | 10.06.2016 | 12.06.2016 | |
|
289 | Normalno | Včasih | Napaka | Napaka - Vnos računa A4 + Nov produkt | Zaprto | 1 | |
GTz | | 10.06.2016 | 13.06.2016 | |
|
288 | Normalno | Vedno | Napaka | Koda artikla prekriva naziv artikla | Zaprto | 1 | |
GTz | | 10.06.2016 | 12.06.2016 | |
|
287 | Normalno | Vedno | Napaka | Načini plačila - napaka | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 10.06.2016 | 10.06.2016 | |