|
542 | Normalno | Vedno | Razvoj | LOT, serijska številka | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 06.06.2019 |
Opis poročila
Sedaj lahko dodamo LOT samo v formi Produkti, Urejanje produkta, kar pa je zamudno, moteče.
Ni dobro urediti samodejnega mehanizma, saj je isti LOT-serijska številka pri večih dobavnicah, kupcih.
Najbolje bi bilo:
Vnos dobavnice, klik na produkt, se odpre Ročni vnos in v tej formi možnost vpisa LOT
ali
Vnos dobavnice, postavke dobavnice, uredi postavko in tukaj vnos LOT.
Najbolje obe možnosti.
|
|
564 | Normalno | Včasih | Razvoj | Iskalnik (*, ?) | Dodeljeno | 1 | |
root | ddamijan | 22.01.2020 | 22.01.2020 |
Opis poročila
V iskalnikih bi bilo dobro urediti, da se da iskati z iskalnim pojmom * in ali ?.
* - poljubno število znakov
? - 1 znak
S tem se da omogočiti dosti bolj napredno iskanje.
Kje: Za začetek DN, potem pa bi se noviteta uvedla tudi na drugih formah kjer je iskalno polje. |
|
339 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Izbira nove stranke oziroma vnašanje nove stranke | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 02.10.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
V " FS#317 - Vnašanje nove stranke" smo pisali takole
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje.
Odgovor je bil:
Z verzijo 4.3.6.762 se je omenjena zadeva odpravila in dogradila.
Ne vem če se je tu kaj podrlo ali se slabo spomnik kaj smo odpravili za boljše delovanje? Mislim da je to delovalo OK. Zdaj je postopek spet daljši in moramo iskane pogoje spet pisati 2 x. A lahko preverimo zadevo? |
|
411 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Simple Shop BT | Zaprto | | |
Vidko | | 19.01.2018 | 22.01.2018 |
Opis poročila
Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?
Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano. |
|
479 | Normalno | Včasih | Vprašanje / Preverba | Napačno številčenje računov pri odpiranju nove blagajne | Zaprto | | |
Vidko | | 03.11.2018 | 25.12.2018 |
Opis poročila
Ob zapiranju stare in odpiranju nove blagajne prihaja do napačnega številčenja računov.
Ne začne številčiti z 1 ampak nadaljuje z naslednjo številko računa iz prejšnje blagajne. |
|
5 | Nizka | Vedno | Napaka | Prevzem artiklov - nova baza | Zaprto | 3 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 16.01.2016 |
Opis poročila
V kolikor je nova baza, torej nov uporabnik nastane problem pri prvem kreiranju prevzemnice. Postopek: -odpreš "Prevzem artiklov" -klikneš na "+" da se doda dobavitelja -dodaš dobavitelja in ga shraniš, v prevzemnici je dobavitelj nato avtomatsko izbran -klikneš na gumb "Nova prevzemnica", vendar ne dodeli šifre prevzemnice. Če zapreš prevzemnice in nato na novo odpreš prevzemnice je potem normalno delovanje. Torej, to se zgodi samo ob novi prazni bazi kjer ni vnaprej določenega nobenega dobavitelja. |
|
79 | Nizka | Skoraj nikoli | Napaka | Minimalna resolucija programa | Zaprto | 2 | |
simpleshop | simpleshopddamijan | 25.02.2016 | 02.10.2016 |
Opis poročila
Zgodil se je edinstven incident in sicer je uporabnik imel ne glede na resolucijo ekrana program v zelo majhnem oknu.
Ko je uporabnik poskušal dodati v formi Blagajna ZnD produkt na postavko je prišlo do napake.
Ko se je osnovno programsko okno povečalo napake ni več bilo. |
|
336 | Nizka | Vedno | Napaka | Napaka ob zagonu programa (Culture is not supported) | Zaprto | 3 | |
simpleshop | ddamijan | 06.09.2017 | 07.09.2017 |
Opis poročila
Windows XP (virtual).
Uporabnik javil, da se napaka pojavi ob vsakem zagonu, po izbiri "Ignore" program deluje normalno. |
|
338 | Nizka | Skoraj nikoli | Napaka | Out of Memory (množično tiskanje računov) | Zaprto | 2 | |
root | simpleshopddamijan | 02.10.2017 | 03.10.2017 |
Opis poročila
-> Pregled računov
-> Označba 7ih računov izmed množico računov
-> Množično tiskanje računov
Ponovimo vajo, vendar tokrat z drugimi računi, nato spet z istimi.
Ko se zapre "Pregled računov" pride do napake z "Out of Memory".
Strojna oprema:
1GB RAM
Intel Atom procesor
SSD disk
Simple Shop:
Mrežna verzija, blagajna 2 |
|
463 | Nizka | Včasih | Napaka | Nedelovanje spletnega registra: Stranke | Zaprto | | |
root | simpleshop | 04.04.2018 | 04.04.2018 |
Opis poročila
Trenutno so težave z nedelovanjem spletnega registra za iskanje strank.
To pomeni, da ni možno iskati stranko po davčni številki, naslovu ali drugih iskalnik parametrih.
Lastnik spletnega registra je o težavi obveščen in težavo odpravlja.
Rok odprave ni znan.
Rešitev:
Ročni vpis stranke. |
|
482 | Nizka | Skoraj nikoli | Napaka | Broken "v.txt" | Zaprto | 1 | |
root | ddamijan | 13.11.2018 | 24.11.2018 |
Opis poročila
Redno, se pa zgodi je da se v datoteko "v.txt" zapišejo čudne zadeve.
Ne vem ali je to problem ob preverjanju nove verzije, nastavitev uporabnika itd... Vendar pa bi bilo smiselno da v takem primeru program preveri, če je datoteka "v.txt" v pravilni strukturi. Če ni naj jo program sam zapiše glede na verzijo katera pač je - sicer ne deluje preverjanje za novo verzijo programa. |
|
18 | Nizka | Vedno | Razvoj | Izhod iz programa - X - Close button | Zaprto | | |
RobertSShop | simpleshop | 13.01.2016 | 18.01.2016 |
Opis poročila
http://www.utorrent.com/ ima opcijo da X-desno (close button) zgoraj v aplikaciji nastaviš na minimiraj, tudi pri SS bi bilo to dobro (oz. da je nefunkcionalen) in je možneno program zapreti samo na Izhod, Izhod, saj pri tablicah, ko je vse majhno in skupaj zelo hitro klikneš nanj in zapreš SS. |
|
545 | Nizka | Včasih | Razvoj | Moneta -> Valu | Zaprto | | |
root | simpleshop | 11.06.2019 | 08.07.2019 |
Opis poročila
Moneta se preimenuje v Valu.
Potrebna sprememba logotipov, besedila itd...
Preverba delovanja - sistem oz. način se ne spreminja. |