|
297 | Normalno | Vedno | Napaka | Sortiranje | Zaprto | | |
Vidko | | 11.10.2016 | 02.11.2016 |
Opis poročila
V oknu "Pregled računov" ne deluje pravilno sortiranje in sicer po "Ime Računa"
Pri "Ime Računa" sortira takole:
xx-1-1
xx-1-10
xx- 1-11
....... šele nato
xx-1-2
xx-1-20 |
|
299 | Normalno | Vedno | Razvoj | Kreiranje enega računa iz večih dobavnic | Zaprto | | |
Vidko | | 11.10.2016 | 04.01.2017 |
Opis poročila
Kreiramo ob prevzemih za isto stranko na primer dve, tri ali več dobavnic.
Radi bi kreirali račun, ki bi bil skupek teh vseh dobavnic, ki niso ob izdaji bile fakturirane.
Je kakšna možnost? |
|
301 | Normalno | Vedno | Razvoj | Vnos artiklov v Blagajna ZnD | Zaprto | | |
Vidko | | 20.10.2016 | 20.10.2016 |
Opis poročila
Pri vnosu artiklov u Blagajni ZnD, ko imamo fiksni artikel, brez možnosti spreminjanja parametrov nam vedno na račun vnese samo en artikel. Če hočemo naprimer 3, moramo popravljati vrstico količine.
A bi bilo smiselno, na primer ko na en artikel kliknemo trikrat nam ga vnese na račun vendar ga količinsko združi, torej en artikel 3x. |
|
303 | Normalno | Vedno | Razvoj | TISKANJE DUPLIKATOV RAČUNA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 17.11.2016 | 02.01.2017 |
Opis poročila
Možnost izbire števila ponatisov računa. Sedaj lahko nastavimo samo z ozahtevkom tiskaj duplikat DA/NE.
Stranke želijo prenastavitev tiskov brez opozorilnega okna,... |
|
304 | Normalno | Vedno | Razvoj | KREIRANJE PONUDBE | Zaprto | | |
Ucefarin | | 27.11.2016 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Trenutna verzija nam omogoča samo kreiranje PREDRAČUNA. Predračun se izdaja, kadar se izvaja plačilo po predračunu, ponudba je pa načeloma informativnega značaja in ne zavzema roka plačila temveč veljavnost ponudbe.
Običajno se posluje tako, da se prvo izda ponudbo in, ko je stranka zadovoljna s ceno in pogoji se izda predračun po katerem se izvede plačilo,.. |
|
305 | Normalno | Včasih | Napaka | DVOJNA TARIFA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 27.11.2016 | 02.01.2017 |
Opis poročila
Preklop med tarifami bi lahko bil samo z enim gumbom. Sedaj mora stranka kreirat dvojne kategorije kar je precej nepregledno (sploh na manjših ekranih) in seveda omogoča precej napak pri vnosu.
Gumb bi lahko omogočal prekop med kategorijami. (K1, K",...) |
|
306 | Normalno | Včasih | Napaka | Kategorije produktov | Zaprto | | |
Vidko | | 27.11.2016 | 04.01.2017 |
Opis poročila
Pri kategorijah produktov, bi morda bilo smiselno, da se uvede dodatna postavka, kjer bi lahko izbirali katera kategorija bi bila aktivna, prikazana in katera ne v Blagajni ZnD. Namreč, ko se ena izmed kategorij trenutna ne uporabla, bi lahko celotno skupino (kategorijo) dali neaktivno (nevidno) in bi jo v primeru potrebe po uporabi spet lahko vidno dadali. Sedaj, če jo hočemo skriti, moramo pri vsakem artiklu posebej kategorijo počistiti, kar pa je pri večjih količinah artikla v eni kategoriji lahko zelo trajajoče. |
|
307 | Normalno | Vedno | Napaka | popravljanje izdanega računa-spremeni se sklic | Zaprto | | |
RobertSShop | root | 29.11.2016 | 13.01.2017 |
Opis poročila
Pri kasnejšem popravljanju že izdanega računa-uredi račun, dodal sem spodaj tekst-besedilo, se je sklic spremenil iz 0-2016-75 v 5-2016-75. |
|
308 | Normalno | Včasih | Razvoj | POS način, Blagajna ZnD-status FURS | Zaprto | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 02.01.2017 |
Opis poročila
Veliko strank ima zagon programa direktno v POS izdajanje računov. Zato bi bilo pomembno poleg statusa baterije dodati tudi statu FURS, saj le tako lahko vidi ali je povezava ustvarjena. |
|
311 | Normalno | Vedno | Razvoj | vnos računa-Naročilo-koledarček | Zaprto | | |
RobertSShop | | 29.11.2016 | 03.01.2017 |
Opis poročila
Pri postavki Naročilo, bi bilo za dodati koledarček z datumom, saj pri naročilu (številka naročilnice) vedno tudi pišem datum izdaje naročilnice. Tako je tudi v e-računih UJP portala. |
|
312 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Datum plačila na praznični dan | Zaprto | | |
Vidko | | 02.12.2016 | 11.03.2019 |
Opis poročila
Zasledil sem da nekateri programi upoštevajo rok plačila samo na delovni dan, torej če imamo za določeno stranko nastavljen 20 dnevni rok plačila in nam to pade na soboto, nedeljo ali praznik se datum prestavi na naslednji delovni dan oziroma nas morda na to vsaj opozori.
Če je to smiselno morda tudi za ostale uporabnike bi bilo priporočljivo. |
|
313 | Normalno | Včasih | Napaka | UREJANJE PREDRAČUNA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 06.12.2016 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Pri urejanju predračuna ni mogočeno spreminjanje števila produktov, popusta, in ročnega vnosa novega produkta ali stortve,... |
|
314 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravilo, stornacija dobavnice | Zaprto | | |
Vidko | | 04.01.2017 | 05.05.2019 |
Opis poročila
Stranka kupi artikel, kreiramo dobavnico, jo izpišemo in stranka si v tem primeru premisli:
- namesto enega komada bi imela naprimer 3 / pišemo novo dobavnico še za 2 kosa / delna rešitev, ker zdaj lahko izpišemo račun iz večih dobavnic, bi pa bilo verjetno enostavneje, da dobavnico ponovno odpremi in jo popravimo, dokler še ni izpisan račun?
- drug primer je težji, ko si stranka premisli in ne vzame tega artikla / kaj sedaj. Ne gre dobavnice stornirat, ne popraviti?
- vsak je zmotljiv, izberemo po pomoti napačen naslov, artikel, količino ali kaj podobnega, pa zopet dobavnica ni popravljiva, ne moremo je stornirati, skratka za inšpektorje je to takoj sumljiva zadeva, da hočemo nekaj prekriti, zaloga se podira, ni tako kot bi moralo biti.
Prav tako smo že omenjali tudi druge dokumente, ki jih prav tako me moremo popravljati niti takrat, ko jih še ne zaključimo.
To so napake, ki nas uporabnike ovirajo pri delu in tudi delno silijo v nepravilnosti ne po naši krivdi, saj ne moremo svoje znane napake zaradi programske napake izvesti na pravilen način. Tale BT SimpleShop je dobra zamisel, da lahko povemo svoje težave, le nekatere se predolgo zadržujejo na seznamu. Razumem, da vsako delo zahteva svoje znanje in čas, ampak saj veste, kot uporabniki bi tudi radi prihranili kaj časa in si olajšali delo, zato sporočamo te napake in pobude, da skupaj z vami naredimo dober program za vse.
ps.
o podobni zadevi glede stornacije je na BT bilo pisano že 13.1.2016, torej čakamo na popravek že skoraj leto dni. Se opravičujem, ampak prosim če nas lahko razumete, čeprav zadeva ne sodi v to rubriko.
|
|
315 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Pregled računov, predračunov, ... | Zaprto | | |
Vidko | | 06.01.2017 | 14.03.2017 |
Opis poročila
Predlagam da se pri "Pregled Računov", "Pregled predračinov" in vseh pregledih doda še možnost pregleda tekočega ali poslovnega leta. Pač kakorkoli že ta pregled imenujemo.
Prilagam mojo zamisel v priponki. Ko poslujemo s programom naprimer že več let se nam iste številke računov ponavljajo in ko izberemo vsi računi in iščemo na primer določeno številko računa nam izlista vse račune vseh let, če seveda ročno ne izberemo datumskega obdobja. Torej res je, da če nastavimo ročno datumsko obdobje, nam lista samo to obdobje, a velikokrat rabimo samo zadnje leto in bi bilo zelo poenostavljeno če označimo samo kljukico (ki bila morda lahko bila celo prevzeto odkljukana, odvisno od želje ostalih uporabnikov) in bi imeli hitrejši pregled do zadnjega poslovnega leta.
Predlagam pač, ne vem pa če je to programsko mogoče? (Pri kakih analizah bi bila morda priporočljiva tudi hitra izbira določenega meseca, a to je že luksuz, dovolj za začetek bi bilo že tekoče leto) |
|
316 | Normalno | Vedno | Napaka | Počasno delovanje Prevzem artiklov | Zaprto | | |
GTz | | 01.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri večjem številu produktov v bazi je vpisovanje prevzemnic zelo počasno in zamudno. |
|
317 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Vnašanje nove stranke | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje. |
|
318 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Vnašanje produktov | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri vnašanju produktov se večkrat pojavi, da gre za produkt, ki je skoraj identičen že nekemu vnešenemu produktu.
Da ne bi za nov produkt bilo potrebno vnašati vseh parametrov, bi bilo dobro uvesti morda podvojitev produkta. Torej z desnim klikom na produkt, kot imamo sedaj na primer možnost "Uredi produkt" dodali "Podvoji produkt". Odpre se nam okno z obstoječim produktom, kjer je možnost, da podatke ki se razlikujejo od že obstoječega popravimo in ga shranimo kot nov produkt. S tem bi skrajšali čas vnosa za zelo podobne produkte. |
|
320 | Normalno | Včasih | Napaka | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | rootsimpleshopddamijan | 11.02.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
Analitika artikla ne deluje,oziroma jo moraš čakat in na koncu sporoči napaka ker je preveč vnosov.Če je možno da bi bilo od inventure naprej ali po datumu!
Sedaj išče še prejšnja leta,kar nas pa ne zanima.
|
|
321 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravek ponudbe - osveževanje | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri novo dodanih ponudbah, mislim da zadeva ne deluje povsem kot bi morala:
- vnesemo ponudbo (vse ok)
- ko sedaj odpremo pregled ponudb in ponudbo hočemo popraviti, jo lahko popravimo brez težav, jo sprintamo in do tu deluje vse ok.
- ko preverimo vnešeno ponudbo v oknu pregled ponudb nam zadeve ne obnovi (ostaja ster skupen znesek itd). Potreben je ponoven zagon okna pregled ponudb ali vsaj z okencem vsi preklopiti da nam zadevo osveži.
Prav bi bilo da nam to osveži takoj, ker če hočemo oziroma takoj sprintamo še eno kopijo brez da osvežimo nam sprinta nepopravljeno ponudbo. |
|
323 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri postavki | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 05.03.2017 |
Opis poročila
Pri "Blagajna ZnD" je bila dodana možnost "Vnos opombe". Tu mi nekako manjka opcija, da opombo izpišemo v novi vrstici. (morda bi bilo dobro nekje v splošnih nastavitvah uvesti, da nam, če želimo opombo vedno izpisuje v novi vrstici, ali prevzeto, da izpisuje v novi vrstici in po izbiri to izklopimo) Bi pa bilo priporočljivo da tole opombo lahko vnesemo že v oknu "Ročni vnos" da kasneje ne klikamo še enkrat na postavko.
Pri "Vnos računa A4" to isto opcijo imenujemo "opis" ko dvokliknemo na vnešeno postavko. A gre tu za isto zadevo, za isto opombo ali opis? Če gre za isto bi lahko bil poenoten naziv.
Kasneje pri pregledu "Produkti" se nam ta opomba ali opis nikjer ne vpiše v bazo za kasnejše vpoglede. Sicer pri "Produkti" imamo kolono "Opis". A gre tu za isto postavko? Lahko bi se ta opomba ali opis, kateri je pač pravi naziv in če gre za isto postavko, shranila v bazo "Produkti" oziroma kontra. Če shranimo v "Produkti" ta "Opis" trajno za določen produkt, a se nam izpiše vedno ko uporabimo ta produkt pri izpisu računa? To so kombinacije, ki bi jih bilo morda dobro povezati. |
|
329 | Normalno | Vedno | Napaka | Izpis opombe A4 | Zaprto | | |
arset | ddamijan | 23.06.2017 | 27.06.2017 |
Opis poročila
Pri izpisu računa na A4 se ne izpiše splošna opomba - v POS načinu se izpiše |
|
330 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | | 18.07.2017 | 19.07.2017 |
Opis poročila
Analitika še vedno ne dela |
|
333 | Normalno | Včasih | Napaka | Izpis računa iz ponudbe - nepravilna številka računa | Zaprto | | |
Vidko | | 26.08.2017 | 01.09.2017 |
Opis poročila
Ko ustvarimo v programu ponudbo in kasneje iz punudbe ustvarimo A4 račun, program ne določi pravilne številke računu in sicer prvi fiksni del je ok medtem ko številko računa da * (XX-2-* moralo bi na primer biti XX-2-126) Številko zasede, ker naslednji normalni račun je naprimer XXX-2-127. To se dogaja pri ustvarjanju gotovinskega računa iz ponudbe, torej ko odstranimo kljukico iz Kartica in TRR. Kako je pri plačilu s kartico ali na TRR ne vem, ker nisem imel takšnega primera.
Kasneje pri pregledu računov tudi Sklica ne kreira pravilno in povezave na Vezni dokument tudi ni.
Tak račun je davčno potrjen (brez številke ?) in tudi stranki oddan dejansko brez številke (kaj dobavitelj vnese pri svojem knjiženju?)
Dobro bi bilo preveriti tudi kako to deluje ko izpisujemo račun iz Predračuna ali Dobavnice??? |
|
411 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Simple Shop BT | Zaprto | | |
Vidko | | 19.01.2018 | 22.01.2018 |
Opis poročila
Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?
Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano. |
|
413 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Zbirnik | Zaprto | | |
Vidko | | 26.01.2018 | 30.01.2018 |
Opis poročila
V glavni vrstici menijev ne moremo nikjer najti "Zbirnika"
Če delamo z zbirniki in če ga v bližnjicah nimamo vstavljenega, dejansko ne moramo dostopati do pregleda zbirnikov. Lahko bi ga naprimer dodali pod "Dokumenti" in "Seznam dokumentov" in "Pregled zbirnikov" |
|
439 | Normalno | Vedno | Napaka | Opombe za produkte | Zaprto | | |
Vidko | | 06.02.2018 | 08.02.2018 | |
|
441 | Normalno | Včasih | Napaka | Označi > Odstrani (vse) | Zaprto | | |
Vidko | simpleshopddamijan | 06.02.2018 | 08.02.2018 | |
|
463 | Nizka | Včasih | Napaka | Nedelovanje spletnega registra: Stranke | Zaprto | | |
root | simpleshop | 04.04.2018 | 04.04.2018 | |
|
479 | Normalno | Včasih | Vprašanje / Preverba | Napačno številčenje računov pri odpiranju nove blagajne | Zaprto | | |
Vidko | | 03.11.2018 | 25.12.2018 | |
|
481 | Normalno | Vedno | Napaka | Napake pri izpisu ponudb | Zaprto | | |
Vidko | | 10.11.2018 | 25.12.2018 | |
|
483 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Plačan račun izdan iz zbirnikov | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 | |
|
486 | Normalno | Vedno | Napaka | Ponudba z gotovinskim plačilom | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 27.12.2018 | |
|
501 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Kreiranje zaključka - pošiljanje dnevnega iztržka za "M ... | Zaprto | | |
root | ddamijan | 25.01.2019 | 07.03.2019 | |
|
541 | Normalno | Vedno | Razvoj | Dobavnice - ustvari dobavnico | Zaprto | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 21.08.2019 | |
|
545 | Nizka | Včasih | Razvoj | Moneta -> Valu | Zaprto | | |
root | simpleshop | 11.06.2019 | 08.07.2019 | |
|
550 | Normalno | Vedno | Napaka | Nedelovanje povezave s FURS - po zagonu računalnika iz ... | Zaprto | | |
Vidko | | 18.07.2019 | 21.08.2019 | |
|
607 | Urgentno | Včasih | Razvoj | Skladišče - Pregled zaloge - Filtri | Zaprto | | |
root | ddamijan | 27.01.2021 | 31.01.2021 | |
|
614 | Urgentno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Pregled računov - prevetritev CSV izvoz | Zaprto | | |
root | root | 22.04.2021 | 28.04.2021 | |
|
4 | Normalno | Včasih | Razvoj | Predogled - A4 - Informativni izračun | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 02.10.2016 | |
|
7 | Urgentno | Skoraj nikoli | Napaka | Prevzem artiklov - manjka ID prevzemnice in prevzemnica ... | Zaprto | 1 | |
simpleshop | ddamijan | 13.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
8 | Urgentno | Vedno | Napaka | Uporaba tehtnice preko BAR koda v formi Blagajna ZnD | Zaprto | 1 | |
simpleshop | ddamijan | 13.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
10 | Normalno | Vedno | Napaka | Storno račun se natisne v POS obliki na A4 tiskalniku | Zaprto | 1 | |
GTz | | 13.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
11 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Pregled dobavnic (2 dobavnici -> 1 račun) | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 04.01.2017 | |
|
12 | Normalno | Vedno | Napaka | (glavno okno) - Stranke - (dvoklik) | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
14 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | A4 izpis - vrstica z nazivi postavke računa | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 13.01.2016 | 02.01.2017 | |
|
22 | Normalno | Pogosto | Napaka | Vnos računa A4 - neaktiven gumb dodaj po vnosu kode art ... | Zaprto | 1 | |
GTz | | 14.01.2016 | 02.01.2017 | |
|
23 | Normalno | Včasih | Napaka | Sprememba kode iz QR v BAR kodo ni mogoča | Zaprto | 1 | |
GTz | | 14.01.2016 | 17.01.2016 | |
|
26 | Normalno | Skoraj nikoli | Prošnja (razvoj) | A4 račun - označitev načina plačila (TRR okno) | Zaprto | 1 | |
primozstrgar | | 15.01.2016 | 12.03.2016 | |
|
27 | Normalno | Pogosto | Napaka | Pri ponovnem zagonu onemogočena prijava | Zaprto | 1 | |
simpleshop.podpora | | 17.01.2016 | 17.01.2016 | |
|
35 | Normalno | Pogosto | Napaka | Napaka pri izdajanju računa | Zaprto | 1 | |
simpleshop.podpora | | 19.01.2016 | 19.01.2016 | |