|
314 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravilo, stornacija dobavnice | Zaprto | | |
Vidko | | 04.01.2017 | 05.05.2019 |
Opis poročila
Stranka kupi artikel, kreiramo dobavnico, jo izpišemo in stranka si v tem primeru premisli:
- namesto enega komada bi imela naprimer 3 / pišemo novo dobavnico še za 2 kosa / delna rešitev, ker zdaj lahko izpišemo račun iz večih dobavnic, bi pa bilo verjetno enostavneje, da dobavnico ponovno odpremi in jo popravimo, dokler še ni izpisan račun?
- drug primer je težji, ko si stranka premisli in ne vzame tega artikla / kaj sedaj. Ne gre dobavnice stornirat, ne popraviti?
- vsak je zmotljiv, izberemo po pomoti napačen naslov, artikel, količino ali kaj podobnega, pa zopet dobavnica ni popravljiva, ne moremo je stornirati, skratka za inšpektorje je to takoj sumljiva zadeva, da hočemo nekaj prekriti, zaloga se podira, ni tako kot bi moralo biti.
Prav tako smo že omenjali tudi druge dokumente, ki jih prav tako me moremo popravljati niti takrat, ko jih še ne zaključimo.
To so napake, ki nas uporabnike ovirajo pri delu in tudi delno silijo v nepravilnosti ne po naši krivdi, saj ne moremo svoje znane napake zaradi programske napake izvesti na pravilen način. Tale BT SimpleShop je dobra zamisel, da lahko povemo svoje težave, le nekatere se predolgo zadržujejo na seznamu. Razumem, da vsako delo zahteva svoje znanje in čas, ampak saj veste, kot uporabniki bi tudi radi prihranili kaj časa in si olajšali delo, zato sporočamo te napake in pobude, da skupaj z vami naredimo dober program za vse.
ps.
o podobni zadevi glede stornacije je na BT bilo pisano že 13.1.2016, torej čakamo na popravek že skoraj leto dni. Se opravičujem, ampak prosim če nas lahko razumete, čeprav zadeva ne sodi v to rubriko.
|
|
315 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Pregled računov, predračunov, ... | Zaprto | | |
Vidko | | 06.01.2017 | 14.03.2017 |
Opis poročila
Predlagam da se pri "Pregled Računov", "Pregled predračinov" in vseh pregledih doda še možnost pregleda tekočega ali poslovnega leta. Pač kakorkoli že ta pregled imenujemo.
Prilagam mojo zamisel v priponki. Ko poslujemo s programom naprimer že več let se nam iste številke računov ponavljajo in ko izberemo vsi računi in iščemo na primer določeno številko računa nam izlista vse račune vseh let, če seveda ročno ne izberemo datumskega obdobja. Torej res je, da če nastavimo ročno datumsko obdobje, nam lista samo to obdobje, a velikokrat rabimo samo zadnje leto in bi bilo zelo poenostavljeno če označimo samo kljukico (ki bila morda lahko bila celo prevzeto odkljukana, odvisno od želje ostalih uporabnikov) in bi imeli hitrejši pregled do zadnjega poslovnega leta.
Predlagam pač, ne vem pa če je to programsko mogoče? (Pri kakih analizah bi bila morda priporočljiva tudi hitra izbira določenega meseca, a to je že luksuz, dovolj za začetek bi bilo že tekoče leto) |
|
316 | Normalno | Vedno | Napaka | Počasno delovanje Prevzem artiklov | Zaprto | | |
GTz | | 01.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri večjem številu produktov v bazi je vpisovanje prevzemnic zelo počasno in zamudno. |
|
317 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Vnašanje nove stranke | Zaprto | | |
Vidko | | 01.02.2017 | 27.02.2017 |
Opis poročila
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje. |
|
321 | Normalno | Vedno | Napaka | Popravek ponudbe - osveževanje | Zaprto | | |
Vidko | | 28.02.2017 | 12.03.2017 |
Opis poročila
Pri novo dodanih ponudbah, mislim da zadeva ne deluje povsem kot bi morala:
- vnesemo ponudbo (vse ok)
- ko sedaj odpremo pregled ponudb in ponudbo hočemo popraviti, jo lahko popravimo brez težav, jo sprintamo in do tu deluje vse ok.
- ko preverimo vnešeno ponudbo v oknu pregled ponudb nam zadeve ne obnovi (ostaja ster skupen znesek itd). Potreben je ponoven zagon okna pregled ponudb ali vsaj z okencem vsi preklopiti da nam zadevo osveži.
Prav bi bilo da nam to osveži takoj, ker če hočemo oziroma takoj sprintamo še eno kopijo brez da osvežimo nam sprinta nepopravljeno ponudbo. |
|
329 | Normalno | Vedno | Napaka | Izpis opombe A4 | Zaprto | | |
arset | ddamijan | 23.06.2017 | 27.06.2017 |
Opis poročila
Pri izpisu računa na A4 se ne izpiše splošna opomba - v POS načinu se izpiše |
|
330 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Analitika artikla | Zaprto | | |
strikar | | 18.07.2017 | 19.07.2017 |
Opis poročila
Analitika še vedno ne dela |
|
411 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Simple Shop BT | Zaprto | | |
Vidko | | 19.01.2018 | 22.01.2018 |
Opis poročila
Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?
Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano. |
|
439 | Normalno | Vedno | Napaka | Opombe za produkte | Zaprto | | |
Vidko | | 06.02.2018 | 08.02.2018 |
Opis poročila
Pred kakim letom smo v FS#323 pisali o opombah pri artiklih.
Opisana zadeva, bi nam večkrat prišla prav, predvsem v tem pomenu, da bi vnešena opomba zapisana pod "Opis" v prodiktih bila izpisana tudi na računu. Tudi če imamo v nastavitvah pri "A4 izpis-postavke", označeno da naj "Omogoči izpis opisa produkta" se zadeva ne izpiše, ne na A4 ne na pos, bi pa bilo zaželjeno da se izpiše v obeh formatih.
Če sedaj operiramo z opisi, moramo vedno znova vnašati ta opis ali opombo, kar je že pravi naziv, ročno in za vsak račun posebej. Zamudno in neprijetno. |
|
481 | Normalno | Vedno | Napaka | Napake pri izpisu ponudb | Zaprto | | |
Vidko | | 10.11.2018 | 25.12.2018 |
Opis poročila
Pri izpisu ponudb prihaja do napak in sicer je teh kar nekaj:
* če kreiramo ponudbo z načinom plačila TRR potem
- nam na ponudbi izpiše RAČUN PLAČAN, kar ne bi smelo biti izpisano, saj gre za ponudbo
- nam ne izpiše "Lastnoročnega podpisa, štampiljke" vnešenega pod zavihkom "A4 izpis - dodatno"
- nam ne izpiše "Noga" vnešen pod zavihkom "A4 izpis - grafika", kot na nobenem dokumentu od verzije 5.7.1.304 naprej
- bi nam moralo izpisati TRR, na katerega je možnost plačila po ponudbi
- bi nam moralo izpisati veljavnost ponudbe, ki je vnešena pri kreiranju ponudbe pod "Datum storitve DO"
* če pa kreiramo ponudbo z načinom plačila gotovina potem:
- nam na ponudbi ne izpiše postavke "Izpiši dodatno besedilo" vnešeno pod zavihkom "A4 izpis - dodatno"
- nam ne izpiše "Lastnoročnega podpisa, štampiljke" vnešenega pod zavihkom "A4 izpis - dodatno"
- nam ne izpiše "Noga" vnešen pod zavihkom "A4 izpis - grafika", kot na nobenem dokumentu od verzije 5.7.1.304 naprej
- bi nam moralo izpisati veljavnost ponudbe, ki je vnešena pri kreiranju ponudbe pod "Datum storitve DO" |
|
483 | Normalno | Vedno | Prošnja (razvoj) | Plačan račun izdan iz zbirnikov | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 06.01.2019 |
Opis poročila
Ko označimo v pregledu računov, da je račun, ki je bil izdan iz zbirnikov, plačan ali po novi izdaji verzije programa "Dodamo plačilo", bi se nam zbirniki iz katerih je bil izdan račun, avtomatsko moral označiti kot plačani.
Sedaj, če hočemo da vemo da je zbirnik bil poravnan, ročno poklikati vsak zbirnik in označiti da je plačan. |
|
486 | Normalno | Vedno | Napaka | Ponudba z gotovinskim plačilom | Zaprto | | |
Vidko | | 26.12.2018 | 27.12.2018 |
Opis poročila
FS#481 - Napake pri izpisu ponudb, ki je označen kot zaključen, žal zadeva še vedno ne deluje.
Če ustvarimo ponudbo z načinom plačila "Gotovina" nam jo označi kot plačano. To ni prav!!! |
|
489 | Normalno | Vedno | Napaka | Prikaz plačano/neplačano in vezava plačil na izvorni do... | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Opis poročila
Ob izbiri kljukic plačano, ne plačano pri pregledu predračunov, dobavnic in morda še kje zadeva ne deluje, kot bi moralo.
Za dobavnice velja, da če izberemo "Plačano + faktorirano" se ne zgodi nič. Če izberemo "Označi kot fakturirano" nam ponudi datum, ki nam označi da je dobavnica plačana, kar ni saj, je samo fakturirana in še ne plačana. Moralo bi biti obratno in bi nam ta datum moralo ponuditi pri "Plačano + faktorirano". Ko kasneje izbiramo s kljukicami Prikaži plačane, Prikaže neplačane zadeva ne kaže pravilno.
Pri predračunih se dogaja isto in morda še kje?
Vse zadeve okrog plačil, pa bi morale biti avtomatsko vezane na sam račun, ki je bil izdan iz določenega dokumenta. Torej ko ustvarimo iz ponudbe, dobavnice, predračuna ali kateregakoli dokumenta račun in ta račun kasneje označimo kot plačan, bi se pogojno moral vezni dokument označiti kot plačan. To je edino pravilno in avtomatsko nezmotljivo. |
|
490 | Normalno | Vedno | Napaka | Označitev ponudbe kot plačano | Nepotrjeno | | |
Vidko | | 28.12.2018 | 28.12.2018 |
Opis poročila
Kako označiti določeno ponudbo da je plačana, zaključena?
Po mojem ni variante, razen da jo označimo kot plačano preden izdamo račun za to ponudbo ??? |
|
541 | Normalno | Vedno | Razvoj | Dobavnice - ustvari dobavnico | Zaprto | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 21.08.2019 |
Opis poročila
Ker se velikokrat zgodi, da se določeni stranki dobavlja enake izdelke, bi bilo smiselno dodati, ravno tako kakor je že pri računih, ustvari dobavnico (kopiraj) iz že izdane dobavnice. |
|
542 | Normalno | Vedno | Razvoj | LOT, serijska številka | Nepotrjeno | | |
RobertSShop | | 06.06.2019 | 06.06.2019 |
Opis poročila
Sedaj lahko dodamo LOT samo v formi Produkti, Urejanje produkta, kar pa je zamudno, moteče.
Ni dobro urediti samodejnega mehanizma, saj je isti LOT-serijska številka pri večih dobavnicah, kupcih.
Najbolje bi bilo:
Vnos dobavnice, klik na produkt, se odpre Ročni vnos in v tej formi možnost vpisa LOT
ali
Vnos dobavnice, postavke dobavnice, uredi postavko in tukaj vnos LOT.
Najbolje obe možnosti.
|
|
550 | Normalno | Vedno | Napaka | Nedelovanje povezave s FURS - po zagonu računalnika iz ... | Zaprto | | |
Vidko | | 18.07.2019 | 21.08.2019 |
Opis poročila
V kolikor računalnika ne izklapljamo, ga dajemo v spanje in program SShop pustimo odprt, nam po ponovnem prebujanju in ustvarjenem računi le tega ne potrdi. Fizično moramo prebuditi povezavo s FURS tako da dvokliknemo na zapis FURS, skrajno desno spodaj v programskem oknu, kjer kaže povezavo s FURS, da nam obarva povezavo v zeleno, torej se poveže.
Moteče, potrebno pozornosti ob vsakem prebujanju. Stranki izdamo natisnjen davčno nepotrjen račun, ki nam ga sicer kasneje potrdi, a to je napačno in neprofesionalno. |
|
279 | Normalno | Skoraj vedno | Prošnja (razvoj) | Pri stornaciji zbirnika se stornira račun, namesto zbir... | Nepotrjeno | | |
bongo | | 06.05.2016 | 07.05.2016 |
Opis poročila
Ko delaš zbirnik ima le-ta svojo številko (recimo zbirnik 5) in ko iz tega zbirnika narediš račun to nastane recimo račun št.15
Če ta zbirnik storniraš, simple shop uporabi ID od računov za stornacijo in tudi kaže med storniranimi računi, čeprav to še ni račun.
Predlog: Zbirnik bi moral imeti svoje stornacije in to se nebi smelo kazati med računi. |
|
9 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Startup forma + nadgradnja baze produktov = napaka | Zaprto | 2 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 16.01.2016 |
Opis poročila
V kolikor se nadgrajuje programska baza, katera se dotika produktov lahko nastane težava pri zagonu programa, če ima uporabnik v nastavitvah programa izbrano formo za izdajanje računov. Predlog: V primeru nadgradnje baze naj se ne zažene nobena forma, kot je prikazano v priponki. Trenutna začasna rešitev: Trenutno mora uporabnik dati "Ignore" oz. "Prezri", da lahko izvede nadgradnjo baze. |
|
11 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Pregled dobavnic (2 dobavnici -> 1 račun) | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 13.01.2016 | 04.01.2017 |
Opis poročila
Stranke moti, da je način 1 dobavnica -> 1 račun. Kar nekaj prošenj je če se omogoči "več dobavnic" -> 1 račun. |
|
22 | Normalno | Pogosto | Napaka | Vnos računa A4 - neaktiven gumb dodaj po vnosu kode art ... | Zaprto | 1 | |
GTz | | 14.01.2016 | 02.01.2017 |
Opis poročila
Pri vnosu računa A4. Potek dela: Nov račun -> končna stranka -> vpis kode ali barkode artikla se gumb "Dodaj" včasih ne aktivira oziroma se aktivira čez 5-15 sekund. Napaka se pojavi v cca. 70%. Baza in log sta ista, kot pri poročilu FS#10 . |
|
27 | Normalno | Pogosto | Napaka | Pri ponovnem zagonu onemogočena prijava | Zaprto | 1 | |
simpleshop.podpora | | 17.01.2016 | 17.01.2016 |
Opis poročila
Ko zaženemo program Simple Shop nam javi napako in je onemogočena prijava v program. |
|
35 | Normalno | Pogosto | Napaka | Napaka pri izdajanju računa | Zaprto | 1 | |
simpleshop.podpora | | 19.01.2016 | 19.01.2016 |
Opis poročila
Pri nekaterih artiklih pri dodajanju na račun javi sporočilo |
|
88 | Normalno | Pogosto | Napaka | Preklop med mizami napaka Duplicate value | Zaprto | 1 | |
arset | | 12.03.2016 | 12.03.2016 |
Opis poročila
Pri preklapljanju med mizami se pojavi napaka: Napaka pri shranjevanju mize:A duplicate value cannot be inserted into a unique index [Table name=Bill,Constraint name=UQ_BillCustomIDYear]
Pri tej napaki se vsebina mize zbriše, kar je zelo neprijetno.
Najpogosteje se zgodi po razveljaviti računa -brisanju postavk pa tudi drugače |
|
290 | Normalno | Pogosto | Napaka | Gumb "Dodaj" pri "Vnos računa A4" ni aktiven | Zaprto | 1 | |
GTz | | 10.06.2016 | 12.06.2016 |
Opis poročila
Vnos računa A4:
Gumb "Dodaj" ni aktiven, če z normalnim tempom klilneš na Vnos računa A4 -> Nov račun -> Končni kupec -> vpis kode artikla.
Vnos računa A4 je potrebno zapreti ter ponovno odpreti. |
|
24 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Lastna poraba | Zaprto | | |
| simpleshop | 14.01.2016 | 07.01.2019 | |
|
63 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | PREVZEM artiklov _ privzeti = prijavljeni uporabnik | Zaprto | | |
jo | | 09.02.2016 | 09.02.2016 | |
|
74 | Visoka | Pogosto | Napaka | Pregled zaloge -> Prikaz zaloge na določen datum | Zaprto | | |
simpleshop | ddamijan | 17.02.2016 | 05.03.2016 | |
|
284 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | popusti | Nepotrjeno | | |
andreja | | 26.05.2016 | 26.05.2016 | |
|
328 | Normalno | Pogosto | Prošnja (razvoj) | Izpis delnega računa, popust | Dodeljeno | | |
arset | ddamijan | 21.06.2017 | 27.07.2017 | |
|
502 | Visoka | Včasih | Razvoj | POS terminal - izpis po bančnih karticah | Zaprto | 4 | |
root | ddamijan | 12.02.2019 | 19.02.2019 | |
|
37 | Normalno | Včasih | Napaka | Pri izbiri davčnih kategorij produktov na račun ne nati ... | Zaprto | 3 | |
simpleshop.podpora | | 20.01.2016 | 21.01.2016 | |
|
412 | Normalno | Včasih | Razvoj | UPN QR | Zaprto | 3 | |
root | simpleshopddamijan | 22.01.2018 | 30.05.2018 | |
|
537 | Urgentno | Včasih | Razvoj | Libela ELSI - tehtnica - VirtualCOM (TISA protokol) | Zaprto | 3 | |
root | ddamijan | 14.05.2019 | 19.05.2019 | |
|
1 | Normalno | Včasih | Napaka | Kategorije produktov (prazen naziv) | Zaprto | 2 | |
root | | 12.01.2016 | 16.01.2016 | |
|
2 | Normalno | Včasih | Razvoj | Kategorije produktov - Vrstni red | Zaprto | 2 | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 26.03.2016 | |
|
46 | Normalno | Včasih | Napaka | Orodja>Varnostna kopija | Zaprto | 2 | |
RobertSShop | | 24.01.2016 | 25.01.2016 | |
|
104 | Normalno | Včasih | Napaka | Dodajanje produkta - Tip produkta | Zaprto | 2 | |
GTz | | 20.04.2016 | 25.04.2016 | |
|
341 | Visoka | Včasih | Napaka | Produkti - .CSV uvoz (podvojeni vnosi) | Zaprto | 2 | |
root | simpleshopddamijan | 02.10.2017 | 02.10.2017 | |
|
414 | Normalno | Včasih | Napaka | Način plačila | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 29.01.2018 | 01.02.2018 | |
|
446 | Normalno | Včasih | Napaka | Opomba - opis pri produktih | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 09.02.2018 | 11.02.2018 | |
|
507 | Normalno | Včasih | Razvoj | Vnos računa A4 - tipi plačil | Dodeljeno | 2 | |
root | ddamijan | 01.03.2019 | 01.03.2019 | |
|
4 | Normalno | Včasih | Razvoj | Predogled - A4 - Informativni izračun | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 02.10.2016 | |
|
14 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | A4 izpis - vrstica z nazivi postavke računa | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 13.01.2016 | 02.01.2017 | |
|
23 | Normalno | Včasih | Napaka | Sprememba kode iz QR v BAR kodo ni mogoča | Zaprto | 1 | |
GTz | | 14.01.2016 | 17.01.2016 | |
|
51 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Skupni znesek v oknu "Ročni vnos" pri Blagajna ZnD | Zaprto | 1 | |
Vidko | simpleshop | 28.01.2016 | 31.01.2016 | |
|
54 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Podrobnosti artikla | Zaprto | 1 | |
strikar | | 02.02.2016 | 12.03.2016 | |
|
60 | Normalno | Včasih | Napaka | PREVZEM artiklov _ dodajanje po 1 kom ločeno | Zaprto | 1 | |
jo | | 03.02.2016 | 07.02.2016 | |
|
93 | Normalno | Včasih | Razvoj | Datum naročila | Zaprto | 1 | |
RobertSShop | | 21.03.2016 | 02.01.2017 | |
|
102 | Normalno | Včasih | Prošnja (razvoj) | Podaljšanje vnosnega okna - Ročni vnos | Zaprto | 1 | |
Vidko | root | 14.04.2016 | 25.04.2016 | |