|
41 | Normalno | Vedno | Razvoj | ROK PLAČILA | Zaprto | | |
Ucefarin | | 21.01.2016 | 28.01.2016 |
Opis poročila
Dodaj koledar, tako kot pri "datum opravljene storitve". |
|
33 | Normalno | Vedno | Razvoj | OBRAZEC ZA VNOS ARTIKLOV | Nepotrjeno | | |
Ucefarin | | 18.01.2016 | 25.12.2018 |
Opis poročila
Potrebuje se obrazec za vnos osnovnih podatkov naročnika in artiklov, iz katerega se lahko podatke uvozi direktno v program,... |
|
32 | Normalno | Vedno | Razvoj | ZAGON PROGRAMA | Zaprto | | |
Ucefarin | simpleshop | 18.01.2016 | 07.02.2016 |
Opis poročila
Pri zagonu (kliku na ikono SS) naj se na ekranu pojavi nekaj kar ponazarja, da se program zaganja, ker se dogaja, da stranke kliknejo toliko krat, da vse skupaj zablokira,.. |
|
31 | Normalno | Vedno | Razvoj | ZAGON PROGRAMA | Zaprto | | |
| | 18.01.2016 | 20.01.2016 |
Opis poročila
Pri zagonu (kliku na ikono SS) naj se na ekranu pojavi nekaj kar ponazarja, da se program zaganja, ker se dogaja, da stranke kliknejo toliko krat, da vse skupaj zablokira,.. |
|
28 | Normalno | Včasih | Razvoj | Popravlanje zaključenega prej.lista | Zaprto | | |
| | 18.01.2016 | 10.02.2016 |
Opis poročila
Zakjučen Prejemni list bi moral omogočat popravljanje.Lahko tudi z geslom,saj se prevečkrat zgodi ,da dobavitelj pošlje popravleno dobavnico in zaradi ene cene je cel kup problemov Ali pa če bi popravil zalogo ob shranjenju. |
|
18 | Nizka | Vedno | Razvoj | Izhod iz programa - X - Close button | Zaprto | | |
RobertSShop | simpleshop | 13.01.2016 | 18.01.2016 |
Opis poročila
http://www.utorrent.com/ ima opcijo da X-desno (close button) zgoraj v aplikaciji nastaviš na minimiraj, tudi pri SS bi bilo to dobro (oz. da je nefunkcionalen) in je možneno program zapreti samo na Izhod, Izhod, saj pri tablicah, ko je vse majhno in skupaj zelo hitro klikneš nanj in zapreš SS. |
|
17 | Normalno | Vedno | Razvoj | Stranke - možnost izvoza podatkov | Zaprto | | |
RobertSShop | simpleshop | 13.01.2016 | 15.02.2016 |
Opis poročila
Dodati možnost Izvoz podatkov (.csv) za lažje urejanje,uvoz v tablico... |
|
4 | Normalno | Včasih | Razvoj | Predogled - A4 - Informativni izračun | Zaprto | 1 | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 02.10.2016 |
Opis poročila
Izpis prodanih produktov na ekranu - se pravi, da ni nujno takojšnje tiskanje, ampak da odpre razpredelnico (datagridview) ali kakšen drugačen predogled dokumenta ... |
|
3 | Normalno | Včasih | Razvoj | Blagajna ZnD (vsi), Gostinec (vsi) - nastavljiva veliko ... | Zaprto | | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 09.10.2016 |
Opis poročila
Samodejna nastavljiva velikost pisave v kategoriji Blagajna ZnD (vsi) ali Gostinec (vsi) oz. možnost nastavljanja velikosti pisave v nastavitve forme Blagajna ZnD (vsi) in Gostinec (vsi). Problem velikosti besedila nastane predvsem pri manjših resolucijah, tako da bi bilo dobro da bi se dalo to nastavljat.. |
|
2 | Normalno | Včasih | Razvoj | Kategorije produktov - Vrstni red | Zaprto | 2 | |
simpleshop | | 12.01.2016 | 26.03.2016 |
Opis poročila
Vrstni red kategorije produktov, da bi se dalo nastavljati ali po cifrah ali kako drugače, kakšen naj bo vrstni red prikazano v formi Blagajna ZnD (vsi) ter ali Gostinec (vsi). Produkti -> Kategorije produktov |
|
479 | Normalno | Včasih | Vprašanje / Preverba | Napačno številčenje računov pri odpiranju nove blagajne | Zaprto | | |
Vidko | | 03.11.2018 | 25.12.2018 |
Opis poročila
Ob zapiranju stare in odpiranju nove blagajne prihaja do napačnega številčenja računov.
Ne začne številčiti z 1 ampak nadaljuje z naslednjo številko računa iz prejšnje blagajne. |
|
411 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Simple Shop BT | Zaprto | | |
Vidko | | 19.01.2018 | 22.01.2018 |
Opis poročila
Včasih smo preko elektronske pošte, ki je navedena v prijavnih podatkih BT prejeli obvestilo, če se je pod prispevkom, ki smo ga označili za "Prični slediti" kaj dogajalo ali se je prispevek zaključil. Zdaj teh sporočil že en čas ne prejemamo več in moramo preverjati na BT? Če naprimer oddamo kakšno sporočilo in je pomanjkljivo, nam vi postavite še kakšno dodatno poizvedbo in če ne preverjamo redno, ne vemo da smo pozvani po dodatnih informacijah?
Prav tako bi po določenih posodobitvah bilo dobrodošlo, če bi lahko videli tudi poročila, ki so ustvarjena ali predlagana iz vaše ekipe, saj ko pri poročilu o posodobitvi naprimer vidimo fix ( FS#393 ) - A4 račun - prelom besedila ali podobno, žal vsi ne vemo kaj se je v resnici tu posodobilo ali spremenilo, če pa bi videli vsebino poročila, bi lažje ugotovili kaj lahko še uporabljamo ali je bilo izboljšano. |
|
339 | Normalno | Vedno | Vprašanje / Preverba | Izbira nove stranke oziroma vnašanje nove stranke | Zaprto | 2 | |
Vidko | | 02.10.2017 | 14.12.2017 |
Opis poročila
V " FS#317 - Vnašanje nove stranke" smo pisali takole
Ko izpisujamo račun lahko določeno stranko poiščemo z "Izbira stranke".
Torej vpišemo iskani podatek (naziv, davčna ali podobno). Če je stranka že v naši bazi jo lepo izberemo in stvar je urejena.
Imamo pa morda težave, ko stranke še ni v naši bazi. Stranka nam zaupa davčno, poiščemo in ugotovimo da je v naši bazi ni. Potrdimo "Nova stranka" odpre se nam novo okno, vendar davčno, oz podatek, ki nam ga je zaupala stranka nam je pobegnil iz spomina. Pa znova povpraševanje in pisanje.
A je možno, da se tale podatek, ki smo ga vpisali v prvem oknu prenese v iskalno polje drugega okna in samo sprožimo iskanje, potrdimo oziroma shranimo poiskano stranko in jo tako vstavimo na račun. Skratka nekakšna hitrejša rešitev, da ne vnašamo dvakrat podatkov za iskanje.
Odgovor je bil:
Z verzijo 4.3.6.762 se je omenjena zadeva odpravila in dogradila.
Ne vem če se je tu kaj podrlo ali se slabo spomnik kaj smo odpravili za boljše delovanje? Mislim da je to delovalo OK. Zdaj je postopek spet daljši in moramo iskane pogoje spet pisati 2 x. A lahko preverimo zadevo? |