- Status Dodeljeno (ponovno)
- Percent Complete
- Task Type Napaka
- Category SShop
-
Assigned To
ddamijan - Operating System Windows 10
- Severity Critical
- Priority Very Low
- Reported Version 5.9.8.999
- Due in Version Undecided
-
Due Date
Undecided
- Votes
- Private
FS#529 - Nadgradnja - Storno dobavnice
Pa smo le dočakali premik glede dobavnice na naše zelje FS#16 z dne 13.1.2016 in FS#314 z dne 4.1.2017 a še vedno ne v popolnosti.
Pri kreiranju dobavnice nam vedno dobavnico zavede kot plačano z gotovino, torej manjka možnost izbire načina plačila. Ker če jo kreiramo in izberemo da nam kreira tudi račun je ta vedno kot gotovinski, kar pa običajno ni pravilo. Torej je obvezno dodati še način plačila pri kreiranju dobavnice.
Na tiskani dobavnici nam ne izpiše Naročila (torej številke naročilnice, ki smo jo vnesli ob kreiranju dobavnice) kar je v veliko primerih potrebno z zahtevo prevzemnika.
Pri zavihku "Pregled dobavnic" pa je pomankljivost:
- Manjka predogled dokumenta, kot smo to že pisali za ostale dokumente v FS#488 .
- Manjka nam še vedno, za kar prosimo že nekaj časa UREJANJE DOBAVNICE.
- Priporočljivo bi bilo tudi dodati USTVARI KOPIJO s predpogojem, da jo lahko kasneje uredimo ali preuredimo.
- Pri možnosti stornacije dobavnice, pa pogrešam RAZLOG STORNACIJE kot je to izpeljano pri računu (izbira več možnosti) in pri tisku tega prevzetega razloga stornacije nam vedno izpiše v novi vrstici, kar je edina izjema (vsi ostali podatki so izpisani v isti vrstici). Torej razlog stornacije je vedno Storno dobavnice. in ga ni možno spreminjati.
Loading...
Available keyboard shortcuts
- Alt + ⇧ Shift + l Login Dialog / Logout
- Alt + ⇧ Shift + a Add new task
- Alt + ⇧ Shift + m My searches
- Alt + ⇧ Shift + t focus taskid search
Tasklist
- o open selected task
- j move cursor down
- k move cursor up
Task Details
- n Next task
- p Previous task
- Alt + ⇧ Shift + e ↵ Enter Edit this task
- Alt + ⇧ Shift + w watch task
- Alt + ⇧ Shift + y Close Task
Task Editing
- Alt + ⇧ Shift + s save task
Na tiskani dobavnici nam ne izpiše Naročila (torej številke naročilnice, ki smo jo vnesli ob kreiranju dobavnice) kar je v veliko primerih potrebno z zahtevo prevzemnika.
Prosim če na sliki (v priponki) označite kam vpisujete "Naročilo"..
Žal je nimamo dejansko kam vpisati, ni predvidenega mesta za to, zato jo zdaj vpišemo pod opombo. Šlo bi vpisovat tudi pod rubriko besedilo, pač kako se kdo odloči.
Na označenem mestu pa če vnesemo datum nam ga nikjer ne sprinta, smo pa imeli v mislih, da bi za datumom vpisali še št. naročilnice, a ne izpiše kot rečeno niti datuma (pri kreiranju računa je to mogoče in izpiše: Naročilnica: 01.04.2019 - 12568; po datumu je pri kreiranju računa dodan tekst - 12568)
Prav tako nam pri izpisu dobavnice ne sprinta naziva, ki je na vrnjeni sliki označen z črto.
Porihtane.
Spomnil bi samo še na te nerešene zadeve.
- Na tiskani dobavnici nam manjka še izpis »Naziv«
Pri zavihku "Pregled dobavnic" pa je pomanjkljivost:
- Manjka nam še vedno, za kar prosimo že nekaj časa UREJANJE DOBAVNICE.
- Priporočljivo bi bilo tudi dodati USTVARI KOPIJO s predpogojem, da jo lahko kasneje uredimo ali preuredimo.