Z različico 9.9.9.536 je omogočeno pošiljanje računov prek integriranega e-poštnega vmesnika znotraj programske opreme Simple Shop.
Za omogočanje pošiljanja integrirane e-pošte iz programske opreme Simple Shop morajo biti predhodno vnesene SMTP nastavitve vašega e-poštnega strežnika.
Video navodila za vklop (Gmail):
https://youtu.be/yZ2zQ5vGLyo
Po uspešno izvedeni SMTP avtorizaciji je potrebno v programski opremi Simple Shop, kjer izdajate račune, omogočiti pošiljanje računov (Orodja › Nastavitve › Sporočanje).
BESEDILNA E-POŠTA
Besedilno obliko e-pošte lahko po želji prilagodite v nastavitvah. Pošiljanje v tej obliki je samodejno omogočeno ob vklopu pošiljanja računov prek integriranega e-poštnega strežnika [besedilna e-pošta ne podpira HTML ukazov].
Primer e-pošte:
GRAFIČNA E-POŠTA
Za vklop grafičnega načina e-pošte določite pot do .HTML datoteke, ki služi kot osnova za generiranje in pošiljanje e-poštnih sporočil.
Primer e-pošte:
V primeru, da želite omogočiti grafični način pošiljanja e-pošte, lahko prenesete vnaprej pripravljeno predlogo (če ta še ni vključena v programsko opremo Simple Shop) in jo shranite v:
C:\SShop\Predloge
HTML predlogo lahko poljubno prilagodite (npr. zamenjate logotip, uredite besedilo, dodate spletne povezave itd.). Za urejanje lahko uporabite ChatGPT ali drug HTML urejevalnik po lastni izbiri. Izkušenejši uporabniki jo lahko urejajo tudi neposredno v urejevalniku besedil, kot je Beležnica.
Namig: Če želite, da se slike (npr. logotip) prikažejo v e-poštnih sporočilih, morate v HTML predlogo vnesti spletni naslov do teh slik. Slike same niso del predloge, temveč se nalagajo prek povezave.
Grafični izgled predloge:
HTML izgled predloge:
KAJ VSEBUJE E-POŠTA:
E-poštno sporočilo, poslano neposredno iz programske opreme, vsebuje račun v obliki .PDF (izvirnik ali kopijo, glede na to, ali je bil račun tudi natisnjen) ter .XML datoteko za uvoz v spletno banko.
E-POŠTNO OKNO:
E-poštno okno je uporabniku prijazno, obenem pa omogoča uporabo različnih dodatnih funkcij, ki so na voljo kot opcijske možnosti.
Najprej vnesete e-poštni naslov prejemnika, nato pošiljanje potrdite z izbiro možnosti "DA" ali "DA + tiskanje" (če želite hkrati prejeti tudi tiskano kopijo). Če dokumenta ne želite poslati po e-pošti, temveč ga zgolj natisniti [ta funkcija je privzeto omogočena], izberite možnost "NE".
V primeru, da je račun izdan za stranko, ki ni končni kupec, je mogoče istočasno shraniti nov e-poštni naslov.
V samem pregledu je razviden tip dokumenta, kot so račun, predračun, dobavnica itd..
Po želji lahko račun pošljete tudi zaposlenemu, ki ga je izdal, tako da kliknete ikono v zgornjem desnem kotu.
Primer uporabe e-poštnega okna:
KONČNA STRANKA:
PODJETJE:
Glavna razlika med podjetjem in končno stranko je v tem, da je mogoče e-poštni naslov shraniti, pri čemer se ta ob izdaji računa samodejno prebere iz baze podatkov, če je bil že predhodno vnesen. V primeru, da naslov še ni vpisan, ga lahko hkrati tudi shranite [privzeta nastavitev].
PREGLED RAČUNOV:
Če imate kakršna koli vprašanja ali težave, nas prosimo kontaktirajte. Z veseljem vam bomo pomagali.